صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پشت پرده رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۳۳۰۸۸
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کاسمیرو از مدت ها قبل به فکر رفتن به منچستریونایتد بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاسمیرو، در تابستان امسال از رئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. در ابتدا او نیمکت‌نشین بود، ولی هفته‌های اخیر توانست به تدریج وارد ترکیب ثابت یونایتد شود. او در پنج بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده و تیم شکست نخورده است. با کاسمیرو در ترکیب اصلی، یونایتد چهار بازی برنده شده و یک بار نیز متوقف شده است. در مجموع، ستاره برزیلی، ۱۶ بازی برای یونایتد انجام داده (۹ بار در لیگ برتر)، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است.

جدایی کاسمیرو برای رئالی‌ها غیرمنتظره بود، ولی گویا او از ماه‌ها قبل برای این انتقال برنامه‌ریزی کرده بود. فرد در این رابطه گفت: «کاسمیرو ماه‌ها قبل از من در مورد یونایتد می‌پرسید و من با جزئیات همه چیز در مورد باشگاه را برایش توضیح دادم. همه از انتقال او شوکه شدند، ولی من از مدت‌ها قبل مطلع بودم. کاسمیرو از پروژه باشگاه خوشش آمد و به نظرش فوق العاده بود.»

فرد ادامه داد: «معتقدم او تصمیم درستی گرفت. ما در مسیر درستی قرار داریم و در فصل جاری توانسته ایم تیم‌های بزرگی را شکست دهیم. کاسمیرو از بهترین بازیکنان دنیاست و بدون شک کمک خواهد کرد یونایتد به روز‌های خوبش برگردد. بسیار خوشحالم در یونایتد کنار او بازی می‌کنم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.