یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

امیدواری روبرتو کارلوس به قهرمانی برزیل در جام جهانی

  • کد خبر: ۱۳۳۰۹۶
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
امیدواری روبرتو کارلوس به قهرمانی برزیل در جام جهانی
برزیل در جام جهانی موفق می‌شود، این نظر روبرتو کارلوس است.

به گزارش شهرآرانیوز، روبرتو کارلوس یک فصل را در اینتر سپری کرده، در سال ۱۹۹۶ به رئال مادرید پیوست و بیش از ۱۰ سال در این باشگاه باقی ماند. امکان تقابل این تیم در قرعه کشی روز دوشنبه در مرحله بعدی لیگ قهرمانان وجود دارد و روبرتو کارلوس اعتراف کرد در صورت رخ دادن این اتفاق، هوادار رئال مادرید خواهد بود.

روبرتو کارلوس گفت: فکر می‌کنم اینتر چیزی بیشتر از رقبای خود دارد. دیدار فردا شب این تیم برابر یوونتوس یک بازی تاکتیکی خواهد بود و هیچ کدام از تیم‌ها نباید اشتباه کنند. اینتر می‌خواهد خودش را تثبیت کند و یوونتوس قصد دارد به بالای جدول برسد، اما از نظر من اینتر کمی شانس بیشتری برای پیروزی دارد.


حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؟ بارسا تیم جوانی بوده و برای تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ در سطح بین المللی به زمان نیاز دارد. من با دقت عملکرد اینتر را دنبال می‌کنم و از نحوه بازی این تیم در دو بازی مقابل کاتالان‌ها تحت تاثیر قرار گرفتم. اگر آن‌ها بتوانند همین روند را ادامه دهند تا مراحل بالاتر نیز می‌رسند، اما موفقیت در لیگ قهرمانان به عوامل زیادی بستگی دارد و همه چیز معطوف به فقط سبک بازی نیست.


تقابل احتمالی اینتر و رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟ خب، من به دلایل احساسی هوادار رئال مادرید هستم، اما اگر اینتر صعود کند خوشحال نیز خواهم شد و تا آخر این تورنمنت از آن‌ها حمایت خواهم کرد.

مدعی اول فتح عنوان قهرمانی در جام جهانی؟ تنها تیمی که نمی‌تواند جام را از دست بدهد و ناکام به خانه بازگردد، تیم ملی برزیل نام دارد. "

 

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->