کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

نگاهی به مصدومان هم‌گروهی‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی

  • کد خبر: ۱۳۲۸۰۷
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
فقط هجده روز تا آغاز بیست‌ودومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی باقی‌مانده است و ۳۲ تیم حاضر در مسابقات باید حدود سه هفته دیگر کارشان را در خاک قطر شروع کنند. تیم‌ملی فوتبال ایران هم باید از ۳۰ آبان رقابتش با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا را آغاز کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اللهیار صیادمنش، سردار آزمون و احمد نوراللهی مهم‌ترین مصدوم‌های تیم‌ملی در چند ماه گذشته بوده‌اند. نفر اول قطعا به جام‌جهانی نمی‌رسد، حضور دومین بازیکن هم پنجاه‌پنجاه است و از هافبک شباب‌الاهلی باید اخباری دقیق‌تری منتشر شود تا بتوان با قطعیت درباره حضورش صحبت کرد. در اردوی رقبای ایران هم تب‌وتاب بسیار زیادی برپاست و در آستانه جام‌جهانی شاهد به‌گوش‌رسیدن اخبار و شایعاتی درباره وضعیت فیزیکی برخی بازیکنان این سه تیم هستیم.

چالش دفاع راست در ترکیب انگلیس

ریس جیمز، ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال چلسی، در جریان بازی با میلان در چارچوب هفته چهارم دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به‌شدت از ناحیه زانو مصدوم شد.

سپس در خبر‌ها آمد که او دو ماه دور از میادین خواهد بود و جام‌جهانی را از دست داده است. بوکایو ساکا، وینگر جوان تیم آرسنال، هم در جریان بازی چند روز پیش این تیم مقابل ناتینگهام‌فارست، پس از برخورد با رنان لودی مصدوم شد و پس از چند دقیقه بازی در شرایط نامساعد تعویض شد. از وضعیت دقیق مصدومیت ساکا خبری در دست نیست. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، دراین‌باره می‌گوید: «باید صبر کنیم تا جواب آزمایش‌ها و عکس‌های پای ساکا بیرون بیاید.»

کایل واکر و کالوین فیلیپس، دو بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی، هم به‌ترتیب از ناحیه کشاله ران و شانه آسیب دیدند و جراحی کردند. دوران نقاهت این دو بازیکن سپری شده است، اما هنوز وضعیتشان برای حضور در جام‌جهانی مشخص نیست. جالب است که واکر و جیمز هر دو در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کنند و نبودشان می‌تواند فضا را برای بازیکنی مانند ترنت الکساندر آرنولد باز کند. البته ساوتگیت گزینه‌های دیگری مثل کایرون تریپیر را هم در این پست دارد.

سونامی ناگهانی مصدومان یانکی‌ها

اوضاع برای یانکی‌ها یک‌باره بحرانی شد. گرگ برهالتر، سرمربی تیم‌ملی آمریکا، از این خوش‌حال بود که دو بازیکن مصدوم این تیم، یعنی تایلر آدامز و یونس موسی به وضع آرمانی رسیده‌اند، اما مصدومیت لوکا دلاتوره، جاش سارجنت و البته وستون مک‌کنی اوضاع را تغییر داد. وستون مک‌کنی، هافبک تیم یوونتوس، در دیدار برابر لچه مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. به‌گفته پزشکان، ستاره تیم‌ملی آمریکا حدود دو هفته از میادین دور خواهد بود و احتمالا در آستانه آغاز مسابقات جام‌جهانی می‌تواند تمریناتش را شروع کند، اما اینکه آیا او وضعیت لازم برای بازی‌کردن را داشته باشد یا خیر، در روز‌های آینده مشخص می‌شود.

دیگر مصدومیتی که نگران‌کننده‌تر از آسیب‌دیدگی بازیکن یوونتوس است، به لژیونر تیم‌ملی آمریکا در فوتبال اسپانیا مربوط می‌شود. لوکا دلاتوره، بازیکن تیم سلتاویگو، در آخرین بازی تیمش با مصدومیتی شدید از ناحیه همسترینگ روبه‌رو شد و طبق گفته پزشکان باید دست‌کم سه هفته استراحت کند. اما جاش سارجنت، مهاجم آماده تیم نوریچ، به‌دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا در بازی برابر استوک‌سیتی تیمش را همراهی نکرد.

این بازیکن ۲۲ ساله پیش از این مصدومیت را احساس کرده بود، اما در بازی مقابل برنلی برای تیمش به میدان رفت، ولی حالا اوضاعش پیچیده شده است. مت ترنر، دروازه‌بان ذخیره آرسنال، هم مصدومیتی از ناحیه دست داشت، اما شانس او نسبت به بقیه مصدومان آمریکا برای حضور در جام‌جهانی بیشتر است.

ولزی‌ها امیدوار به بهبود مدافع کهنه‌کار

دیگر هم‌گروهی ایران در جام‌جهانی هم نگرانی‌هایی برای این رقابت‌ها دارد. تیم‌ملی ولز با سرمربیگری رابرت پیج در جام‌جهانی حاضر خواهد بود. ریس نورینگتون دیویس، مدافع تیم شفیلدیونایتد، در جریان بازی مقابل کاونتری‌سیتی در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات چمپیونشیپ انگلیس از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. این بازیکن به‌احتمال فراوان حضور در جام‌جهانی را از دست می‌دهد. جو آلن دیگر بازیکن مصدوم تیم‌ملی ولز است. البته هافبک اسبق لیورپول و کنونی سوانزی هنوز به حضور در جام‌جهانی امیدوار است و برای اینکه بتواند در جام‌جهانی حضور داشته باشد، در دیدار‌های باشگاهی پیش‌رو به میدان نمی‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->