صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه مدیریت بازار ارز ضروری است، گفت: بانک مرکزی باید به این موضوع ورود کند، زیرا رشد نرخ ارز علاوه بر تاثیرات اقتصادی موجب تاثیر روانی بر گرانی سایر کالا‌ها می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس در تذکر شفاهی گفت: از حضور حماسی و پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در سراسر کشور به ویژه مردم ولایتمدار، انقلابی و حسینی اردبیل کمال تشکر را دارم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم افزود: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند و حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران را نشان دادند.

وی اضافه کرد: اکنون مسئولیت مسئولان بیش از پیش شده و باید عزم بیشتری نسبت به گذشته برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها داشته و قدردان حمایت مردم باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به رئیس جمهور و وزرای صمت و امور اقتصادی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور؛ در جلسه مشترکی که چند هفته گذشته برگزار شد، بیان کردم اردبیل چند ماهی نیست که در تامین نان با مشکل جدی روبرو است و مردم ناچارند که هر روز ساعت‌ها در صف نانوایی منتظر بمانند. آیا شأن مردم ولایتمدار این است و این شرایط زیبنده دولت است؟

بدری اضافه کرد: شما در آن جلسه قول دادید که مشکل نان ظرف دو تا سه هفته حل شود، به وزیر صمت و اقتصاد دستور دهید مشکل را در اسرع وقت رفع کنند.

وی همچنین در تذکر به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: اتمام عملیات راه آهن اردبیل- میانه ضروری است، ضمن تشکر از همکاری بانک رفاه کارگران و سپه، خواهان پرداخت اعتبارات تعهدی در سفر رئیس جمهور هستم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین به افزایش نرخ ارز در روز‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت بازار ارز ضروری است و بانک مرکزی باید به این موضوع ورود کند، زیرا رشد نرخ ارز علاوه بر تاثیرات اقتصادی موجب تاثیر روانی بر گرانی سایر کالا‌ها نیز می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زنجانی
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
طبق ماده ۵۵ آیین نامه اجرایی ماده(۱۴) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی،کلیه فروشندگان ارز،مکلفندنسبت به فرایند احراز هویت ارباب رجوع (اعم از دائم/گذری، حقیقی/حقوقی) اقدام و اطلاعات آن را در دفاتر و یا سامانه (سیستم) های اطلاعاتی خود ثبت کنند. این اقدام باید پیش از ایجاد تعامل کاری و ارائة هر محصول یا خدمت یا انجام هرگونه تراکنش انجام شود.اگر همین یک قلم از قانون اجرایی شود شاهد شفافیت بازار خرید و فروش ارز و ممانعت از افزایش لحظه ای قیمت آن توسط دلالان بی نام و نشان و کاهش ارزش ملی پول کشور و ضربه به اقتصاد خانواده های ایرانی خواهدشد.طبق قانون مذکور خرید و فروش ارز توسط دلالان غیرقانونی است.