صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ۳۰ دانش آموز دستگیر شده در اتفاقات اخیر را از نیروی انتظامی تحویل گرفتیم و با گرفتن تعهد تحویل خانواده‌ها دادیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری در گفتگو با شهرآرانیوز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  در اعتراضات و اغتششات اخیر در خراسان رضوی آیا دانش آموزی بازداشت شده است، گفت: بله، در جربان اتفاقات اخیر تعدادی از دانش آموزان که در جریان اعتراضات و اغتشاشات حضور داشتند توسط نهاد های امنیتی و انتظامی بازداشت شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تکلیفی برای این دانش‌ آموزان در نظر گرفته می‌شود، اظهار داشت: این کار در حوزه ما نیست و قوه قضائیه باید در این خصوص تصمیم گیری کند. در این مدت در مشهد و شهرستان های استان تعداد ۳۵ نفر دانش آموز دستگیر شدند. البته با هماهنگی های انجام شده ۳۰ نفر از این دانش آموزان را تحویل گرفتیم که پس از انجام مقدمات و گرفتن تعهد نامه در اختیار خانواده هایشان قرار گرفتند. از بین این دانش آموزان دستگیر شده، ۵ نفر نیز به دلیل موارد امنیتی  هنوز در بازداشت هستند که پس از طی مراحل قانونی به خانواده هایشان برگردانده می‌شوند.

شوشتری درباره اینکه چه تعدادی از این دانش آموزان مشهدی هستند نیز گفت: این موضوعات را باید دستگاه قضائی مطرح کند اما تمام تلاش ما این است تا بتوانیم به دانش آموزان بازداشت شده کمک کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در باره میزان خسارت به وجود آمده به مدارس استان نیز ادامه داد: درخصوص خسارات به اموال عمومی مدرسه گزارشی نداریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.