صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به امکانات، ابزار، علم، تخصص، مهارت و تکنولوژی امروزی، باید به سمت روابط‌عمومی هوشمند گام برداریم و از روابط عمومی سنتی فاصله بگیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان‌عسکری در جلسه شورای اداری روابط‌عمومی شهرداری مشهد با بیان اینکه مدیران و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی در قله هر مجموعه و سازمان قرار دارند، اظهارکرد: یکی از مهمترین نقش‌هایی که باید در این قله ایفا کنید، نقش تحول‌گرایی است؛ باید سازمان، منطقه و یا شرکت خود را متحول نمایید تا بتوان به قله‌ها دست یافت.

وی افزود: تحول‌آفرینی با برخورداری از امکانات و اعتبارات و افراد متعدد طبیعتا کار دشواری نیست؛ اگر در این عرصه با دست خالی، تحول ایجاد کردیم، حائز اهمیت است. البته همه نیاز‌های مجموعه‌های روابط‌عمومی باید پاسخگویی و تامین شود.

طهوریان‌عسکری یکی از نقش‌های کلیدی و موثر روابط‌عمومی‌ها را تحلیل‌گری سازمان دانست و گفت: اگر به دنبال مجموعه‌ای موفق هستید، باید برای تحلیل سازمان و داده‌های آن وقت بگذارید؛ بی‌شک، روابط‌عمومی می‌تواند بهترین نقش‌آفرینی را در عرصه تحلیل‌گری داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، تغییر نگرش را دیگر رسالت روابط‌عمومی‌ها عنوان و تصریح کرد: این تغییر نگرش علاوه‌بر همکاران سازمان، در جامعه مخاطب نیز باید محقق شود.

طهوریان‌عسکری در ادامه با تأکید بر اینکه دوران روابط‌عمومی سنتی گذشته، گفت: با توجه به امکانات، ابزار، علم، تخصص، مهارت و تکنولوژی امروزی، باید به سمت روابط‌عمومی هوشمند گام برداریم.

وی بخش پایانی صحبت‌های خود را به حوزه اعتبارات و بودجه روابط عمومی شهرداری اختصاص داد و اظهارکرد: سال گذشته بودجه این حوزه توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بررسی شد، در صورتیکه که این بررسی برعهده کمیسیون فرهنگی و اجتماعی است.

طهوریان‌عسکری گفت: اگر بودجه روابط عمومی شهرداری در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت، همچون بودجه موسسه فرهنگی شهرآرا، رویکردی تحول‌گرا را اعمال می‌کردیم و کار به شکل تخصصی‌تری پیش می‌رفت؛ امیدواریم این خطا در بودجه سال ۱۴۰۲ تکرار نشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سلام تکلیف مردم چیه دور کاری وجود نداره فقط همه مردم رو سر کار گذاشتید زمانی که ادارات باز بود کار ما رو انجام ندادید وای به حال الان که اسم دور کاری روش گذاشتید من یک دامدار هستم نیمی از دام من به خاطر شما از بین رفت تو این چند روز یخ بندان خدا ازتون نگذره