صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت:اسکان ۶ هزار و ۸۰۰ نفر - شب بی خانمان در گرمخانه خانه سبز شهرداری طی آبان ماه به ثبت رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ابراهیمی افزود: خانه سبز شهرداری مشهد به عنوان محل اسکان متکدیان و کارتن خوابها، پذیرای کارتن خواب‌ها و افراد بی خانمان برای اسکان شبانه است.

وی اضافه کرد: این مجموعه هر شب ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر را دارد، اما کارتن خواب‌ها رغبتی به مراجعه و اسکان شبانه در این مرکز را ندارند و در آبان ماه امسال به طور متوسط شبانه بین ۲۰ تا ۳۵ نفر پذیرش شدند که کمتر از ۱۰ نفر از پذیرش شدگان زن و بقیه مرد هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: گشت‌های شهرداری نیز هر شب به پاتوق تجمعی کارتن خواب‌ها مراجعه و برای انتقال متقاضیان به خانه سبز اقدام می‌کنند.

ابراهیمی افزود: یک وعده غدای گرم، استحمام، مشاوره، خدمات پرستاری و در صورت نیاز انتقال به مراکز درمانی و استراحت از جمله خدماتی است که در گرمخانه شهرداری ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب به خصوص در فصل سرما، از طریق تماس با تلفن ۱۳۷ موضوع را اعلام کنند تا نیرو‌های گشت شهرداری این افراد را به گرمخانه‌ها منتقل کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.