صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیکن فرش‌آرای مشهد گفت: بازیکنان همدل شده‌اند تا هواداران در ادامه فصل یک فرش‌آرای دیگری از تیم ما ببیند. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل فصل جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، بهمن جعفری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت فرش‌آرا پیش از دیدار با کراپ الوند بیان کرد: بازیکنان همدل شده‌اند تا با یک بازی خوب از کراپ امتیاز بگیریم. تاکنون در هیچ دیداری عملکرد بدی نداشته‌ایم و فقط با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده‌ایم. بازیکنان اگر تلاش بیشتری داشته باشند قطعا در پایان فصل رتبه بهتری کسب خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیروزی ۳ بر صفر فرش‌آرا مقابل فولاد زرند در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال گفت: خداراشکر نیم‌فصل دوم را همانند نیم‌فصل نخست با برد آغاز کردیم. متاسفانه در نیم‌فصل نخست بدشانسی آوردیم و بازی‌هایی را که می‌توانستیم با پیروزی پشت‌سر بگذاریم را از دست دادیم. در نیم‌فصل دوم تلاش بیشتری خواهیم کرد تا فصل را با رتبه بهتری به پایان برسانیم.

جعفری تصریح کرد: فرش‌آرا در نیم‌فصل نخست نتوانست امتیازات لازم را جمع کند. در نیم‌فصل نخست ۳ بازی برده را با باخت جایگزین کردیم، اما بازیکنان همدل شده‌اند تا هواداران در ادامه فصل یک فرش‌آرای دیگری از تیم ما ببیند. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل فصل جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.