قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

کاپیتان فرش‌آرای مشهد: برای مسئولین استانم متاسفم

  • کد خبر: ۱۳۳۳۱۱
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
کاپیتان فرش‌آرای مشهد: برای مسئولین استانم متاسفم
کاپیتان فرش‌آرای مشهد گفت: برای مسئولین استانم تاسف می‌خورم. در تمام بازی‌های لیگ برتر فوتسال هواداران حضور دارند، اما با وجود موافقت شورای تامین استان، ناظر بازی حضور هواداران در دیدار فرش‌آرا و قندکاترین را صادر نکرد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، سعید سروری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شکست ۴ بر ۳ فرش‌آرا مقابل قندکاترین آمل بیان کرد: تا ۱۰ دقیقه پایانی بازی یکی از بهترین بازی‌های فرش‌آرا در لیگ امسال رقم خورد، نمی‌دانم ناگهان چه اتفاقی رخ داد که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی را واگذار کردیم. هنوز باور نداریم که بازی را واگذار کرده‌ایم. قندکاترین تیمی نیست که بخواهد به فرش‌آرا ۴ گل بزند و یا بخواهد فرش‌آرا را در مشهد شکست دهد.

وی افزود: قندکاترین به لحاظ مهره و بازیکنانش با فرش‌آرا قابل قیاس نیست و این باخت فقط یک اتفاق بود.
کاپیتان فرش‌آرای مشهد در خصوص اتفاقات و حواشی آغاز این دیدار اظهار کرد: برای مسئولین استانم تاسف می‌خورم. تمام بازی‌های لیگ برتر فوتسال حتی دیدار حساس گیتی‌پسند و مس سونگون با حضور هواداران برگزار شد، اما در مشهد که حدود ۱۰۰ هوادار در سالن بازی حضور یافته بودند، علی‌رغم صدور مجوز حضور هواداران توسط شورای تامین استان، ناظر بازی با حضور هواداران در سالن بازی مخالفت کرد.

سروری ادامه داد: این اتفاق از روی بی‌مسئولیتی مدیران ما نسبت به تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و رکن‌آذین مشهد است. مشابه این اتفاق برای پدیده رخ داد و از لیگ برتر فوتبال سقوط کرد. مسئولان اجازه ندهند این ۲ تیم فوتسال نیز همانند پدیده از لیگ برتر فوتسال سقوط کنند. چشم و امید مردم مشهد به این ۲ تیم فوتسال است.

وی تصریح کرد: پس از بازی هواداران در صفحه اینستاگرام باشگاه به بازیکنان توهین کردند. نیروی انتظامی و حراست اداره‌کل‌ورزش‌وجوانان استان نتوانستند هواداران را از سالن بازی بیرون کنند، از همین رو برای جلوگیری از ۳ بر صفر شدن بازی به سود قندکاترین، بازیکنان از هواداران تقاضا کردند تا از سالن خارج شوند. آیا برای چنین اتفاقی باید بازیکنان دست به کار شوند؟

کاپیتان فرش‌آرای مشهد اضافه کرد: فرش‌آرا به تازگی شکل گرفته بود و بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشت و تیم‌ها را اذیت می‌کرد. امیدوارم پس از این اتفاق بتوانیم فرش‌آرا را به روز‌های خوب خودش بازگردانیم تا رتبه مدنظر خود در جدول را کسب کنیم.

سروری در خصوص استعفای قدرت بهادری پس از شکست فرش‌آرا مقابل قندکاترین خاطرنشان کرد: مقصر این شکست فقط قدرت بهادری نبود، بلکه تمام بازیکنان در این شکست نقش داشتند، اما قدرت بهادری به دلیل تحمل فشار بالا به دلیل کسب نتایج نه چندان مطلوب، تصمیم گرفت که از هدایت تیم استعفا دهد. یقین دارم که قدرت بهادری را به جلسات تمرینی باز خواهیم گرداند.

وی افزود: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نیز از قدرت بهادری حمایت کرده و اجازه نمی‌دهند قدرت بهادری با این شرایط از فرش‌آرا جدا شود. ما نیز تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و لیگ را با توان بیشتری ادامه خواهیم داد تا از حضور قدرت بهادری حمایت کرده باشیم. قدرت بهادری با وجود اینکه به عنوان سرمربی با فرش‌آرا کار می‌کند، اما تمام بازیکنان او را رفیق خود می‌کنند و رابطه دوستانه خوبی با او دارند.

سروری گفت: در هفته آتی بازی سختی با نماینده سیرجان داریم. البته این تیم ۲ شکست متوالی داشته و شرایط مشابهی همانند فرش‌آرا دارد. فکر می‌کنم بازی زیبایی به نمایش گذاشته و با کسب ۳ امتیاز آن دیدار از بحران خارج شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->