نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بهادری: در تلاشیم روند خوب فرش‌آرا تداوم داشته باشد

  • کد خبر: ۱۳۸۴۴۲
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
بهادری: در تلاشیم روند خوب فرش‌آرا تداوم داشته باشد
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: تمام تلاش ما این است که روند خوب فرش‌آرا در نیم فصل دوم تداوم داشته باشد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، قدرت بهادری پس از پیروزی مقابل آنا صنعت پاسارگاد قم بیان کرد: خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. نماینده قم شرایط خوبی داشت و نیم‌فصل دوم را با ۲ برد متوالی آغاز کرده بود.

وی گفت: می‌دانستیم که بازی سختی در مشهد مقابل این تیم خواهیم داشت. در تمرینات آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و توانستیم نسبت برنامه‌های خود بازی را مدیریت کرده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد افزود: هر دو تیم شرایط یکسانی در جدول داشتند و به دنبال تداوم پیروزی‌های خود در جدول بودند. بازیکنان بازی را مدیریت کرده و برنامه‌های کادرفنی را به خوبی پیاده کردند.

بهادری در پاسخ به این سوال که آیا روند فرش‌آرا می‌تواند در نیم فصل دوم ادامه‌دار باشد یا خیر، گفت: تمام تلاش ما این است که روند خوب فرش‌آرا تداوم داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->