ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

شروع کار فوتسالیست‌های مشهدی در لیگ برتر؛ دو میزبانی در یک شهر

  • کد خبر: ۱۳۶۴۲۲
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
شروع کار فوتسالیست‌های مشهدی در لیگ برتر؛ دو میزبانی در یک شهر
نمایندگان مشهد در آغاز دور برگشت لیگ‌برتـر فوتسال در خانه به مصاف حریفان می‌روند.

مرتضی اخوان  | شهرآرانیوز؛ سوت آغاز دور برگشت لیگ‌برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز به صدا درمی‌آید و نمایندگان مشهد در این مسابقات به مصاف حریفان خواهند رفت. تیم‌های فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه مشهد و فرش‌آرا درحالی امروز و فردا به میدان می‌روند که طبق قرعه ابتدای فصل هر دو تیم خراسانی میزبان هستند؛ بازی‌هایی که البته برای رکن‌آذین در سالن شهدای اتوبوس‌رانی و برای فرش‌آرا در سالن شهیدبهشتی مشهد برگزار خواهد شد، اما به‌دلیل لزوم پشتیبانی هر دو دیدار از سوی برگزارکنندگان، این دو بازی در روز‌های پنجشنبه و جمعه انجام می‌شود. رکن‌آذین امروز و از ساعت ۱۶ به مصاف گهرزمین سیرجان می‌رود و فرش‌آرا فردا در همین ساعت به مصاف فولاد زرند ایرانیان خواهد رفت.

رکن‌آذین – گهرزمین| آغاز راه نجات

تیم فوتسال رکن‌آذین مشهد در حالی با گهرزمین مصاف می‌کند که شاگردان حمید بی‌غم به‌خوبی از اهمیت این بازی خانگی و سه‌امتیازش آگاه‌اند؛ تیمی که با چهار امتیاز قعرنشین جدول است و اگر می‌خواهد در مسابقات دور برگشت جبران کند، باید نیم‌فصل دوم را خوب شروع کند و روی دور برد بیفتد. رکن‌آذین در هفته‌های ابتدایی دور برگشت دیدار‌های به‌مراتب آسان‌تری از نیمه‌های راه دارد و اگر شاگردان بی‌غم همین ابتدا امتیازات ازدست‌رفته را جبران نکنند، دیگر باید عطای حضور در لیگ‌برتر را به لقایش ببخشند. رکن‌آذین هفته پایانی نیم‌فصل توانست پس از دوازده هفته ناکامی سرانجام طعم پیروزی را بچشد و همین مسئله هواداران مشهدی را به بقای این تیم امیدوار کرده است.

در جدول مقاومت البرز بالاتر از رکن‌آذر هشت‌امتیازی است و سه تیم ازجمله فرش‌آرای مشهد دوازده‌امتیازی هستند و رکن‌آذین امیدوار است آن‌ها را در جدول بگیرد و از خطر سقوط برهد. حریف نماینده مشهد در جدول لیگ وضعیت خوبی دارد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول است؛ تیمی که به‌تازگی لیگ‌برتری شده، اما به لطف هزینه‌های هنگفت توانسته است تیمی باکیفیت ببندد؛ تیمی که در بازی رفت همین تیم مشهد را ۳ بر ۱ شکست داد و با توجه به فاصله نه‌امتیازی با رتبه‌های بالای جدول به آینده رؤیایی امیدوار است.

فرش‌آرا – فولاد زرند| رقیب خوش‌تراش

فولاد زرند ایرانیان همیشه برای نمایندگان مشهد در لیگ‌برتر فوتسال حریفی شیرین بوده است؛ تیمی که سابقه پیروزی بر مشهدی‌ها را هم داشته است، اما در مشهد کارش گره می‌خورد. حریف فردای فرش‌آرا در بازی رفت در خانه ۲ بر ۱ به مشهدی‌ها باخت و حالا انتظار می‌رود در سالن شهیدبهشتی هم کارش سخت باشد.

البته فرش‌آرا در نیم‌فصل اول اصلا وضع خوبی نداشت و در هفته‌های پایانی بازی‌های پربحرانی را به نمایش گذاشت و درست جایی که تصور می‌شد می‌تواند ببرد و در جدول خودش را بالا بکشد، مقابل حریفان هم‌تراز یا ضعیف‌تر از خود متوقف شد! تا جایی که کار به استعفای قدرت بهادری کشید و البته هیئت‌مدیره هم با استعفای او مخالفت کرد تا به حساب خودشان شوکی به تیم بدهند.

فرش‌آرا که در سال‌های حیاتش همواره میانه‌نشین جدول بوده است، امسال تا میانه‌نشینی همیشگی یا قعرنشینی کابوس‌وار فاصله زیادی ندارد. شاگردان قدرت بهادری تا منطقه سقوط جدول فقط چهار امتیاز فاصله دارند و تا میانه‌نشینی لیگ‌برتر نیز همین‌قدر امتیاز کمتر دارند. به‌عبارتی سرنوشت فرشی‌ها دست خودشان است که به خوش‌نشینی همیشگی دل‌خوش باشند یا کابوس سقوط در سر بپرورانند!

۳ مدعی به‌اضافه سن‌ایچ

در دیگر بازی‌های این هفته تیم‌های مدعی و بالانشین دست‌کم روی کاغذ کار سختی در پیش ندارند. سونگون صدرنشین در خانه به مصاف زندی‌بتن می‌رود. کراپ رده‌دومی با قند کاترین آمل روبه‌رو می‌شود. گیتی‌پسند رده‌سومی به مصاف سفیر گفتمان می‌رود و سن‌ایچ که پس از این سه تیم مدعی شانس بالانشینی دارد، در کرج با مقاومت البرز مصاف می‌کند.

البته به این نکته باید توجه کرد که هیچ‌کدام از این چهار مدعی کار راحتی در پیش ندارند، اما دست‌کم همین‌که رقابت مستقیم این هفته با هم ندارند، برایشان حسن به حساب می‌آید. آخرین بازی هفته را هم تیم‌های صنایع پشتیبان و آناصنعت پاسارگاد قم برگزار می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->