صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دربی فوتسال مشهد با تساوی ۴ بر ۴ فرش‌آرا و رکن‌آذین به پایان رسید.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه مشهد عصر امروز در سالن شهید بهشتی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید.

فرش‌آرای مشهد ابتدا در نیمه نخست با تک گل حمیدر ضا حسینی و سپس با گل‌های بهمن جعفری و قدرت بهادری از حریف همشهری خود پیش افتاد‌، اما در ادامه بازی در نیمه دوم بازیکنان رکن‌آذین به خود آمده و با گل‌های اصغر سوبدائی و محمد عیدی ۲ گل از ۳ گل دریافتی را جبران کردند.

در حالیکه تیم فرش‌آرا تحت فشار بازیکنان رکن‌آذین عقب نشسته بود در یک ضدحمله توسط بهمن جعفری گل چهارم خود را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و تیم رکن‌آذین توسط حمیدرضا مرادیان گل سوم خود را هم به ثمر رساند تا دقایق پایانی بازی زنگ خطری برای شاگردان قدرت بهادری باشد.

سپس در ۹۰ ثانیه مانده به پایان بازی سجاد یوسف‌زاده از روی نقطه پنالتی دوم گل چهارم رکن‌آذین را به ثمر رساند تا شاگردان حسین اسلامی دست خالی از دربی مشهد خارج نشوند.

فرش‌آرا با این تساوی۲۳ امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت. رکن‌آذین خاورمیانه نیز با کسب پنجمین امتیاز خود در طول فصل کماکان در قعر جدول قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.