هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

ملی‌پوش خراسانی فوتسال کشورمان: خراسان رضوی قطب فوتسال کشور است

  • کد خبر: ۱۶۰۶۵۴
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
ملی‌پوش خراسانی فوتسال کشورمان: خراسان رضوی قطب فوتسال کشور است
ملی‌پوش خراسانی فوتسال کشورمان گفت: خراسان رضوی و مشهد قطب فوتسال کشور است، تقاضای من از مسئولین این است که به فکر آینده فوتسالیست‌های جوان باشند. فوتسال خراسان رضوی با حمایت شدن آینده درخشانی دارد.

بهمن جعفری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز فعالیت خود در فوتسال، اظهار کرد: ۱۵ سال است که فوتسال رو دنبال می‌کنم اما ۶ سال است که به صورت حرفه‌ای در تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کنم.
وی افزود: در تیم موعود پیرادل مشهد در لیگ برتر امیدهای کشور بازی می‌کردم که در آن دوره قهرمان لیگ امیدهای کشور شدیم. مسابقات قهرماني جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ در اندونزی برگزار شد که در ترکیب تیم مس سونگون بودم و موفق شدیم مقام قهرمانی را کسب کنیم. در سال ۲۰۲۱ نیز در لیگ برتر ایران نائب قهرمان شدیم.
این ملی‌پوش خراسانی فوتسال کشورمان ادامه داد: در مسابقات جام ملت‌های کویت که سال ۲۰۲۲ برگزار شد و مسابقات شش جانبه تایلند، در تیم ملی بزرگسالان بازی کردم و نائب قهرمان آن رقابت‌ها شدیم.
جعفری در خصوص ایجاد وقفه بازی‌های خود در تیم فرش‌آرا و مس سونگون گفت: با توجه به شرایط حاکم یک تیم را انتخاب می‌کنم، در ترکیب تیم فرش‌آرا مشهد در لیگ ایران در جایگاه چهارم ایستادیم.
وی با اشاره به اینکه یک سال است به تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت می‌شود، بیان کرد: بی‌شک آرزوی قلبی تمام ورزشکاران پیوستن به تیم ملی کشورشان است و مسیر سختی را برای رسيدن به این مرحله طی کردم.
این ملی‌پوش خراسانی ۲۶ ساله فوتسال کشورمان وحید شمسایی را اسطوره فوتسال ایران برشمرد و گفت: آقای شمسایی در تیم ملی فوتسال مسیر را برای جوانان هموار می‌کند که نظیر زحمات ایشان را تا کنون ندیده‌ایم، در مجموع در آینده‌ای نزدیک بهترین اتفاقات در انتظار تیم ملی فوتسال است.
جعفری با بیان اینکه خوشبختانه اهدافم تاکنون محقق شده و قطعا به لژیونر شدن فکر می‌کنم، تاکید کرد: خراسان رضوی و مشهد قطب فوتسال کشور است، تقاضای من از مسئولین این است که به فکر آینده فوتسالیست‌های جوان باشند. فوتسال خراسان رضوی با حمایت شدن آینده درخشانی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->