صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: مطابق بخش‌نامه سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی در صورت لغو پرواز‌ها باید تمام هزینه بلیت را به مسافران بازگردانند.

گروه مشهد | حسن جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد،  در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت پرواز‌های فرودگاه مشهد بیان کرد: فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در وضعیت نرمال قرار دارد و تمامی پرواز‌ها بدون تاخیر و مطابق برنامه انجام می‌شود.

وی در خصوص تکلیف مسافرانی که پروازشان به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شده، گفت: شرکت‌های هواپیمایی یا پرواز جایگزین گذاشته‌اند و یا بلیت‌ها را باطل کرده و تماما هزینه را بازگردانده‌اند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد تصریح کرد: مطابق بخش‌نامه سازمان هواپمیایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی در صورت لغو پرواز‌ها باید تمام هزینه بلیت را به مسافران بازگردانند.

جعفری در پاسخ به این سوال که آیا شرکت‌های هواپیمایی در پی لغو پرواز‌ها نباید به مسافران غرامت پرداخت کنند، گفت: خیر، چنین چیزی در آیین‌نامه سازمان هواپیمایی کشوری برای لغو پرواز‌ها وجود ندارد.

وی عنوان کرد: فرودگاه وظیفه دارد شرایط ایمنی پرواز را برای هواپیما‌ها و مسافران فراهم کند. اینکه شرکت‌های هواپیمایی باید به مسافران غرامت پرداخت کنند و چنین چیزی باید در قوانین سازمان هواپیمایی کشوری لحاظ می‌شده در حیطه وظایف فرودگاه قرار ندارد و به سازمان هواپیمایی کشوری مربوط می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.