تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

فرودگاه بین المللی مشهد آماده ارائه ۱۷۰ پرواز روزانه در ایام نوروز

  • کد خبر: ۱۵۳۴۷۶
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
فرودگاه بین المللی مشهد آماده ارائه ۱۷۰ پرواز روزانه در ایام نوروز
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: آمار روزانه پروازها در ماه اخیر به صورت میانگین ۱۳۰ پرواز بوده که انتظار می‌رود در ماه آینده حدود ۱۷۰ پرواز داشته باشیم.

محمود امانی بنی در ادامه به خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد: در ۳ هفته باقی‌مانده به پایان اسفند، پیش‌‎بینی ما حدود ۵۵۱ هزار مسافر است که رشد ۳ درصدی نسبت به ماه قبل و سال گذشته خواهد داشت. پیش‌بینی این است که در ابتدای ماه رمضان نیز پروازها افزایشی باشد.

وی افزود: با توجه به نیمه شعبان و ایام نوروز، پروازها به تدریج در حال افزایش است. پرواز مسیر لامرد برای اولین بار برقرار شده است. حدود ۸ پرواز خارجی جدید نیز برای ایام نوروز برقرار کردیم که ۲ مسیر عمان، ۴ مسیر اسپارتا، دبی و نجف را شامل می‌شود.

امانی‌بنی بیان کرد: آمار روزانه پروازها در ماه اخیر به صورت میانگین ۱۳۰ پرواز بوده که انتظار می‌رود در ماه آینده حدود ۱۷۰ پرواز داشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی مشهد با بیان اینکه آمادگی کامل برای ایام نوروز وجود دارد، عنوان کرد: برخی از برنامه‌های ما برای استقبال از مسافران از نیمه شعبان آغاز می‌شود. جشنی را از نیمه شعبان برای مسافران تهیه کردیم و برنامه‌هایی نیز برای ایام نوروز داریم. فضاآرایی، گل‌آرایی و زیباسازی محیط از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: میعادگاه یا جشن ورود نوروزی نیز برای مسافران برنامه‌ریزی شده است. حدودا ۴۰ هزار بوته گل و گیاه آماده شده تا فضاهای فرودگاه از جمله بلوارها، سالن‌ها و ترمینال‌ها فضاآرایی شود. بزرگترین المان نوروزی سال را نیز در فرودگاه اجرایی می‌کنیم، این المان ۱۵۰متری با گل و گیاه در حال آماده شدن است.

امانی‌بنی گفت: ما از افزایش پروازها استقبال می‌کنیم و آمادگی هرگونه برنامه‌ریزی برای افزایش را داریم. از سازمان هواپیمایی کشور درخواست کردیم که به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کنند که پروازها در برخی مسیرها که استقبال مردم زیاد است، افزایش پیدا کند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما از شرکت‎های هواپیمایی درخواست کردیم که با مردم تعامل و با ما هماهنگی لازم را داشته و پاسخگو باشند، تصریح کرد: به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده که یک نفر از مسئولان آن‌ها در فرودگاه حضور داشته و پاسخگوی مسافران باشند تا در صورت تاخیر یا کنسلی پروازها به سرعت موضوع را برای مسافران حل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->