صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: از صبح روز چهارشنبه ۲۱ دیماه تا امروز، بیش از ۱۱ هزار مورد تماس مربوط به یخ‌زدگی داشتیم که عمده موارد مرتبط با یخ‌زدگی لوله‌ها و تاسیسات داخلی منازل بوده و این موضوع در حیطه وظایف و مسئولیت شرکت آب وفاضلاب نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محتشمی راد با اعلام این خبر اظهار کرد: در شرایط موجود با افزایش اکیپ‌های امداد به ۴۵ اکیپ، برای رفع مشکلات مردم در حال خدمت رسانی هستیم. مشترکین باید به منظور پیشگیری از یخ زدگی لوله‌ها و کنتور آب، نسبت به عایق کردن محفظه کنتور خود با استفاده از پشم شیشه، پتو و یا لباس‌های کهنه اقدام کنند و شیر‌های آب و لوله‌های در معرض هوای باز را نیز بپوشانند. در صورتی شبکه داخلی منازل دچار یخ زدگی شده است، باید برای رفع مشکل و یخ‌زدایی لوله‌ها و کنتور آب از سشوار، آب گرم و نه جوش و گذاشتن کیسه آب داغ در کنار کنتور استفاده کنند تا یخ‌زدایی انجام شود.

وی افزود: به مشترکینی که دچار یخ زدگی لوله‌ها و تاسیسات داخلی شده‌اند، توصیه می‌شود، نسبت به عدم نشتی شبکه داخلی اطمینان حاصل نمایند. یادداشت نمودن شماره کنتور در ساعات انتهایی شب، در زمانی که برداشت آب انجام نمی‌شود و مقایسه آن با شماره کنتور در ابتدای صبح، نشتی احتمالی را مشخص می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد، محتشمی راد تصریح کرد: دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مشهد با شماره ۱۲۲، با تمام ظرفیت مشغول پاسخگویی و راهنمایی مشترکین است، اما به این دلیل که حجم تماس‌ها زیاد بوده، ممکن است شهروندان پشت خط منتظر بمانند که توصیه می‌شود، شکیبا باشند. ما تلاش می‌کنیم در اسرع وقت مشکل مردم را حل کنیم. در طی این روز‌ها قطع آب برنامه‌ریزی شده نداریم و حتی اعلام کردیم انشعابات بدهکار را نیز قطع نکنند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.