صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان رضوی گفت: ایجاد شغل برای مددجویان تحت پوشش و نیازمندان متقاضی در استان طی ۹ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.

سلمان دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: امسال با پرداخت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال تا کنون ۲۸ هزار فرصت شغلی جدید برای این افراد ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این تعداد اشتغال در قالب پرداخت تسهیلات به ۱۸ هزار پرونده محقق شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه هدف‌گذاری امسال در استان تشکیل ۳۰ هزار پرونده اشتغال برای دریافت تسهیلات بوده است، افزود: امید داریم تا پایان سال با همکاری بانک‌ها شاهد تحقق این هدف‌گذاری باشیم.

دانشور گفت: هر طرح اشتغال تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کند که در این زمینه اثرگذاری مطلوبی را در اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان تحت پوشش و نیازمندان شاهدیم.

وی افزود: کاریابی برای مددجویان نیازمند شغل نیز در این نهاد، امسال به اشتغال ۶ هزار نفر در کارخانه‌ها و شرکت‌های نیازمند نیروی توانمند منجر شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی درصد خطای پرداخت تسهیلات اشتغال را در استان بسیار کم دانست و خاطرنشان کرد: طبق راستی‌آزمایی انجام‌شده، بیش از ۹۵درصد تسهیلات پرداختی در استان در زمینه مدنظر هزینه و مصرف می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.