دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

برخی مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی صاحب خانه شدند

  • کد خبر: ۱۵۳۴۷۷
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
برخی مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی صاحب خانه شدند
هزار و ۹۱۵ واحد مسکونی از ۲۳ هزار واحد مسکونی سطح کشور در ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور رییس‌جمهور، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسوولان و افراد نیکوکار به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی( ره )در استان خراسان رضوی اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این واحدها با اعتباری افزون بر ۳۲۰ میلیارد تومان و جذب تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض برای احداث و یا خرید ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در حاشیه این مراسم با بیان این که ۱۸۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان رضوی قرار دارند اظهار کرد: هزارو ۹۱۵ واحد مسکونی در ۴۰ نقطه خراسان رضوی تحویل مددجویان شد تا سرپناه این قشر از جامعه با حمایت های دولت و افراد خیّر تامین شود.

رضا سلم آبادی با اشاره به همزمانی این مراسم با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ۳۱۷ واحد مسکونی خریداری و هزار و ۵۹۸ واحد مسکونی ساخته شده است که برای خرید هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت و ما بقی با مشارکت خیرین، تسهیلات بانکی و آورده مددجو تامین شده است.

وی در خصوص مبلغ هزینه شده برای ساخت واحد های مسکونی گفت: بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض، ۵۰ میلیون تومان به صورت وام از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، ۱۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ما بقی توسط خیرین، بسیج، سپاه و بنیاد علوی و مددجو پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب چهار تفاهمنامه در استان در دست احداث است که تا سال ۱۴۰۳ تحویل مددجویان می شود و از این تعداد حدود ۷۰۰ واحد در مشهد و بقیه در نقاط مختلف استان در حال اجراست.

او گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ مددجو نیز در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که هفت هزار و ۷۰نفر از این تعداد، تایید نهایی شده اند و برای ۸۴۲ واحد مسکونی، افتتاح حساب صورت گرفته و برای ۵۸۶ واحد مسکونی نیز در تمامی شهرستان های استان تخصیص پروژه انجام شده است.

سلم آبادی افزود: بر اساس اعلام اداره راه و شهرسازی این سامانه در حال حاضر برای مددجویانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند باز است و می‌توانند با مراحعه به سامانه ثبت خود را نهایی کنند.

در پایان این مراسم و به صورت نمادین کلید سه باب واحد مسکونی تحویل مددجویان شد و از برخی افراد خیراندیش حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->