اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تمام مددجویان روستایی کمیته امداد تا پایان سال ۱۴۰۲ خانه‌دار می‌شوند

  • کد خبر: ۱۴۷۴۶۶
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
  • ۱
تمام مددجویان روستایی کمیته امداد تا پایان سال ۱۴۰۲ خانه‌دار می‌شوند
رئیس کمیته امداد با اشاره به برنامه این نهاد برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی گفت: با اجرای این طرح، تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجوی روستایی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم توزیع ۴۲ هزار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم که به صورت نمادین در استان کرمان برگزار شد، با تقدیر از نقش خیران و مردم نیکوکار اظهار کرد: بخش قابل توجهی از هزینه تهیه ۴۲ هزار سری جهیزیه، توسط خیران تامین شده و در کنار آن از کمک‌های بنیاد مستضعفان نیز استفاده شده است.

وی با بیان اینکه جهیزیه‌های اهدا شده شامل پنج قلم کالای اساسی و ضروری زندگی است، افزود: این اقلام شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی است که ارزش هر سری بیش از ۲۰ میلیون تومان است.

بختیاری با تاکید بر اینکه در مرحله پیشین در مهرماه نیز ۱۷ هزار سری جهیزیه به مددجویان اهداد شد، تاکید کرد: این لوازم خانگی همگی تولید داخل است و این اقدام در راستای حمایت و تقویت از تولید داخلی انجام شده است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: از مجموع ۴۲ هزار سری جهیزیه، حدود ۲ هزار سری سهم مددجویان استان کرمان است که با رعایت تکریم به زوج‌های جوان این استان تقدیم می‌شود.

وی با بیان اینکه اهدای جهیزیه تنها یکی از خدمات کمیته امداد به جامعه هدف است، اظهار کرد: تامین مسکن مددجویان به عنوان یک رکن اصلی توانمندسازی در دستور کار قرار دارد و در همین راستا ۴۰ هزار واحد مسکن با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث خواهد شد.

بختیاری با اشاره به برنامه این نهاد برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی، اضافه کرد: با اجرای این طرح، تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجوی روستایی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خیران، کارآفرینان و مجریان طرح‌های برتر اشتغال و نخبگان تحت حمایت  کمیته امداد در استان کرمان تقدیر به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
بانکها‌دارن‌مردم وامروزوفردامیکنندنمیخان‌وام‌بدن‌معلوم‌شدکه‌سرنوشت‌وحرف‌اخ بانکهامیزنندهیچ‌کسی‌هم‌نمیخوادخودش‌وبه‌خا طرمردم‌‌خراب‌کنه‌عیبی‌ندا ره‌ماهم‌خدایی‌داریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->