صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی از بازگشایی ۵۰ درصدی جایگاه سی ان جی پس از دو هفته تعطیلی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،  تعطیلی دو هفته ای جایگاه های سی ان جی در سطح استان در پی مدیریت مصرف انرژی مشکلات زیادی را به همراه داشت. شلوغی جایگاه های بنزین که حجم خودرو های دو گانه سوز را به این شبکه اضافه کرد از عمده مشکلا تعطیلی جایگاه های سی ان جی بود. حالا پس از دوهفته تعطیلی، شرکت گاز خراسان رضوی اعلام کرده بود که فعالیت جایگاه های سوخت سی ان جی  ساعت ۲۲، پنج بهمن ماه آغاز می شود. رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی در این باره گفت: از امروزتنها ۵۰ درصد جایگاه‌های CNG در استان فعال شده است و همچنان جایگاه‌ها شلوغ هستند. معلوم نیست ملاک برای انتخاب جایگاه ها چه بود و جایگاه داران به بازگشایی برخی از جایگاه ها و تعطیلی برخی دیگر اعتراض دارند.

محمدرضا رضوی راد تصریح کرد:مسلما مصرف گاز سی ان جی به مردم و خودروهای دوگانه سوز به خصوص برای تاکسی ها به صرفه است اظهار کرد: تعطیلی جایگاه های سی ان جی مشکلات زیادی را هم برای شهروندان و هم تاکسیرانان به وجود آورد و باعث ایجاد صف های طولانی شد.

به گفته رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی ، از ساعت ۲۲ شب گذشته جایگاه‌ها در استان و مشهد فعال شده است، اما معیار انتخاب جایگاه‌ها در سطح شهر مشخص نیست و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تنها اجازه فعالیت نیمی از جایگاه‌ها را داده است. هم اکنون جایگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

وی ادامه داد: فشار مطلوب گاز در جایگاه‌ها باید ۱۷ بار باشد اما در حال حاضر فشار ۱۲ تا ۱۳ بار است. جایگاه‌های CNG در مشهد به شدت شلوغ است و تلاش می‌شود تا جوابگوی مردم باشیم.

 رضوی راد افزود:در هر شهرستان تنها یک جایگاه فعال شده است. زمان خاصی برای فعالیت تمام جایگاه‌ها در استان مشخص نشده است. فشار گاز جایگاه‌ها مطلوب نیست اما می‌توان با آن سوخت رسانی انجام داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.