صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با ۲۴ ماه رجب‌المرجب سالروز شهادت امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر (ع) ویژه برنامه‌هایی در شب و روز شهادت این امام همام در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این ویژه برنامه‌ها به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در شب، روز و شام شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی ویژه زائران و عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود.
به همین مناسبت چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه، همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت ۱۸ مراسم ویژه‌ای با اجرای برنامه‌هایی همچون مرثیه‌سرایی و عزاداری رضا آتشبار، سخنرانی آیت‌الله سید کاظم صدیقی، شعرخوانی آئینی علیرضا خاکساری و قرائت زیارت جامعه کبیره برگزار خواهد شد.
همزمان با سالروز شهادت حضرت باب الحوائج (ع) امام موسی کاظم (ع) مصادف با پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ماه ویژه‌برنامه عزاداری و سوگواری از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، مرثیه‌سرایی امیر عارف و شعرخوانی آئینی محسن عرب‌خوانی تدارک دیده شده است.
مراسم شام شهادت نیز از ساعت ۱۸ با مرثیه‌سرایی سیدمجید بنی فاطمه آغاز خواهد شد و در ادامه زائران و مجاوران ضمن بهره‌مندی از بیانات حجت الاسلام و المسلمین سیدمیر هاشم حسینی، سخنران این مراسم، احمد بابایی به شعرخوانی پرداخته و دعای پر فیض کمیل نیز توسط مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مهدی سروری قرائت خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.