آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

حدیث امام رضا(ع) بن مایه اثر جدید به نشر برای کودکان

  • کد خبر: ۱۵۰۱۳۳
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
حدیث امام رضا(ع) بن مایه اثر جدید به نشر برای کودکان
کتاب «زیر قولم نمی‌زنم» در قالب کتاب‌های پروانه ویژه کودکان از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه ظهیری نویسنده کودک و نوجوان در این کتاب تلاش کرده با الهام از حدیث امام رضا (ع)  مبنی بر اینکه  «از ما نیست کسی که همسایه‌اش از آزار او در امان نیست»، داستان پسر بچه‌ای بازیگوش را روایت می‌کند که شیپوری هدیه گرفته و با فوت کردن شیپور در خانه موجب آزار همسایه‌ها می‌شود. او در این داستان با یکی از نقاره زن‌های حرم امام رضا (ع) آشنا می‌شود و از کار خود پشمیان می‌شود.

 این کتاب که برای گروه سنی شش تا ۱۰ سال نوشته شده است، تلاش دارد به مخاطبان خود اهمیت  قول دادن و عمل به آن  را آموزش دهد؛ و در همین رابطه داستانی زیبایی را با زبان ساده و جذاب برای مخاطبان کودک روایت می‌کند. 

کتاب «زیر قولم نمی‌زنم» با تصویرگری ساره محمد پور و شمارگان دو هزار نسخه، قطع وزیری کوتاه منتشر شده و با قیمت ۲۵ هزار تومان در کتاب فروشی‌های به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

این کتاب یکی از جلد‌های مجموعه «یک قصه یک حدیث» به دبیری مجید ملامحمدی و سید احمد میرزاده در به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) است که کتاب‌های «یک مسابقه و این همه ماجرا»، «مسابقه و دوچرخه»، «من و اژد‌ها کوچولو»، «خورشید خورشیدها»، «پول گم شده»، «آقای رنگارنگ» و «یک یادگاری» و... از دیگر عنوان‌های این مجموعه است. 

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب  و یا مشاهده سایر آثار این انتشارات می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند. یا  پیام درخواست کتاب را به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ پیامک کنند.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->