صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور همزمان با فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه به برگزاری نمایشگاه کتاب با منابع متنوع مطالعاتی اقدام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، معرفی شخصیت والای امامان همام، حضرت اباعبدا...الحسین(ع)، حضرت سجاد و حضرت ابالفضل العباس (ع)، تبیین فرهنگ تشیع و سیره ائمه معصومین(ع)، ترویج ارزش‌های والای اسلامی، آشنايي مراجعان با موضوع ولایت، امامت و معرفی منابع و متون مرتبط با این  مباحث از جمله اهدافی است که از برگزاری نمایشگاه دنبال می‌شود.

کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در کرمانشاه، درگز، شهر رضويه، بيرجند، بروجرد، تربت حيدريه و همچنین کتابخانه‌های مجتمع فرهنگي امام خميني (ره)، آیت الله شیخ مجتبی قزويني(ره) و كتابخانه امام رضا(ع) در مشهد از جمله مراکزی هستند که به برگزاری نمایشگاه اعیاد شعبانیه اقدام کرده‌اند. 

انوار تابناك ولايت، سلطان عشق، اسوه‌هاي ايثار، ستارگان آسمان ولايت، سرداران كربلا و الگوهای کمال  برخی از عناوینی است که بر نمایشگاه‌های برگزار شده اطلاق شده است.

زندگاني امام حسين (ع)، شهرحسين (ع)، امام حسين(ع) درآيينه تاريخ، مرد مافوق انسان، چهل داستان ازكرامات امام حسين (ع)، عنصر شجاعت در شخصيت امام حسين، امام حسين (ع) درجام ارغواني، رازشادي امام حسين(ع) درقتلگاه وحضرت ابوالفضل العباس علمداركربلا، زندگاني حضرت ابالفضل العباس، آثار و بركات توسل به حضرت عباس(ع)، قمربني هاشم ظهورعشق اعلي،كرامات حضرت ابوالفضل العباس، پژوهشي در سيره و سيماي حضرت ابوالفضل العباس، خطيب كعبه و زندگاني امام سجاد (ع) برخی از منابعی است که در این نمایشگاه‌ها در معرض بازدید قرار گرفته است. 

شایان ذکر است نمایشگاه‌های برگزار شده تا پایان ماه شعبان برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر خواهد بود. 

منبع: آستان نیوز 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.