صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: زیارت باید ارزان و آسان باشد تا بسیاری از مشتاقان اهل بیت(ع) راحت‌تر به زیارت بیایند.  

به گزارش شهرآرانیوز، مالک رحمتی‌ در مانور خدمت قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در مشهد که امروز شنبه هم‌زمان با ۱۳ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: تشکر ویژه از رئیس جمهور‌ داریم که برای زیارت، کارگروه ملی زیارت را تشکیل دادند. جای این کارگروه در استان خالی بود و اگر این وفاق بین مسئولان شکل نمی‌گرفت، به این سرعت کارگروه شکل نمی‌گرفت.  
وی با بیان اینکه نیازمند نگاه ملی در مشهد بودیم، افزود: این کارگروه برای نیاز‌های بلندمدت زیارت یا زیرساخت‌های زیارت و در راستای موارد فوری زیارت راه‌اندازی شده است و بسیاری از مشکلات به کمک این کارگروه حل می‌شود.  
به گفته وی، همه ساله زائر نوروزی داشته‌ایم، اما اتفاقی که در استان رخ داده، این است که استاندار خراسان رضوی یک قرارگاه تشکیل داده و‌ ادارات مرتبط را جمع کرده است و یک قرارگاه عملیاتی نیز در مشهد تشکیل شده است.  
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: نظارت سیستمی بر همه فرایند نوروز ۱۴۰۲ را متفاوت‌تر از نوروز‌های سال گذشته خواهیم داشت. همه این زحمات برای تحقق تسهیل زیارت است.

به گفته رحمتی، زیارت باید ارزان و آسان باشد تا بسیاری از مشتاقان اهل بیت(ع) راحت‌تر به زیارت بیایند.  هدف‌ دوم این است که این زیارت به هدف زیارت با معرفت و معنویت تبدیل شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.