صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه مدیریت شهری در این دوره نگاه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز در حاشیه شهر دارد، گفت: امید داریم با ایجاد پارک‌های تخصصی ویژه بانوان و کودکان حال دل مردم شهر خود را خوب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در مراسم روز درختکاری در مشهد اظهار کرد: مراسم درختکاری مراسمی است که به صورت نمادین اجرا می‌شود، اما از کار‌های مهم شهرداری مشهد، توسعه فضای سبز است. توجه مدیریت شهری به توسعه فضای سبز و گسترش تصفیه خانه‌های لوکالی است که بتوانیم از چرخه آب و پساب برای آبیاری فضای سبز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در این دوره نگاه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز در حاشیه شهر دارد، افزود: امید داریم با ایجاد پارک‌های تخصصی ویژه بانوان و کودکان حال دل مردم شهر خود را خوب کنیم.

سلیمی ادامه داد: درختان تنفس‌گاه‌های شهری ما هستند. یکی از معضلاتی ما آبیاری درختان فرعی است و از مردم خواستاریم که در این زمینه نیز ما را همراهی و کمک کنند. وظیفه شهرداری و شورا این است که برای توسعه سرانه‌های فضای سبز تلاش کنند تا مردم بتوانند در کنار خانواده‌های خود از این فضا‌ها استفاده کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.