صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از افزایش نظارت و تشدید جلوگیری از ورود ناوگان باری جاده‌ای و ترانزیتی که مقصد آن‌ها مشهد نیست، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جعفر شمس در این خصوص گفت: کنارگذر شمالی مشهد در سال ۱۳۹۴ با هزینه‌ای بالغ بر دو هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید تا جایگزین بزرگراه شهید کلانتری باشد که اکنون درون شهر واقع شده است.

وی با اشاره به تاثیر تردد ناوگان باری جاده‌ای و ترانزیتی از این مسیر در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیکی، اظهار کرد: در ایام نوروز طرح نظارت و کنترل ورود ناوگان باری و هدایت به کنارگذر شمالی، تشدید شده است تا شاهد کاهش چشمگیر ورود خودرو‌های باری سنگین و نیمه سنگین جاده‌ای به درون شهر مشهد باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد ضمن اعلام ممنوعیت ورود ناوگان باری جاده‌ای و ترانزیتی به مشهد، تاکید کرد: عبور از کنارگذر شمالی احترام به آرامش و امنیت شهروندان است و از تمامی رانندگانی که مقصد سفر آن‌ها شهر مشهد نیست می‌خواهیم به این مهم احترام بگذارند.

شمس در ادامه گفت: رانندگانی که در صورت ضرورت نیاز به ورود به شهر مشهد دارند باید از طریق سامانه ftms.mashhad.ir نسبت به اخذ مجوز تردد اقدام کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.