صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: ترافیک در طرقبه و شاندیز روان است، اما تقاضای سفر به سمت ییلاقات و برگشت به سمت مشهد بسیار بالا است.

سرهنگ سیدرضا حسینی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت ترافیکی شهرستان‌های طرقبه و شاندیز اظهار کرد: امسال تقاضای سفر نسبت به سال گذشته افزایش یافته، اما همکاران من پای کار هستند. ممکن است در مکان‌هایی طرح‌های انصباط ترافیکی موقتی اجرا شود، اما شهروندان اصرار بر عبور و تردد نداشته باشند و به ما کمک کنند. 

حسینی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی پلیس راهور شهرستان طرقبه و شاندیز در روز ۱۳ فروردین در زمینه تخلفات حادثه‌ساز است، عنوان کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس راهور شهرستان بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان طرقبه و شاندیز ادامه داد: خودرو‌هایی که به علت تخلفات حادثه‌ساز توقیف شوند، برابر مصوبات شورای پیشگیری از جرم با آن‌ها رفتار خواهد شد و پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان پرخطر، ارائه صورت وضعیت خلافی خودروی خود و طی مراحل قضایی می‌توانند خودروی خود را ترخیص کنند.

وی بیان کرد: هرگونه توقف لحظه‌ای کوتاه‌مدت و مورب باعث کندی حرکت می‌شود، بنابراین رانندگان از این کار خودداری کنند. موتورسیکلت‌سواران که آسیب‌پذیرترین قشر کاربران ترافیکی ما هستند حتما با سرعت مجاز رانندگی کنند و ضمن داشتن کلاه ایمنی از هرگونه حرکت نمایشی خودداری نمایند.

حسینی خاطرنشان کرد: توجه کردن رانندگان به تابلو‌های راهنمای مسیر و تابلو‌های هشداردهنده مهم است. حتما قبل از هرگونه تغییر مسیر به تابلو‌ها توجه کنند تا قبل از هر حرکتی مسیر خود را مشخص کرده و با تغییر مسیر ناگهانی موجب تصادف نشوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.