تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم
سرخط خبرها

ترافیک سنگین در مسیر بلوار وکیل‌آباد به سمت طرقبه و شاندیز

  • کد خبر: ۱۵۶۸۶۶
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
  • ۱
ترافیک سنگین در مسیر بلوار وکیل‌آباد به سمت طرقبه و شاندیز
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر وکیل‌آباد به سمت طرقبه و شاندیز حجم بار قابل ملاحظه است. بزرگراه پیامبر اعظم (ع) نیز بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای دارد. وضعیت ترافیک در بزرگراه شهید سلیمانی هم سبک و روان است.

سرهنگ علی‌اکبر غلامی در گفتگو شهرآرانیوز در خصوص وضعیت راه‌های مشهد و استان در روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی، پایس راهور استان و مشهد از ساعات ابتدایی صبح امروز برای تسهیل در رفت‌وآمد و روانسازی ترافیک در تمامی معابر منتهی به ییلاقات اطراف مشهد مستقر شدند.

وی افزود: همکاران ما در مسیر بلوار بهمن به سمت شهرستان کلات، میدان امام حسین (ع)، تقاطع شهید ناصری، تقاطع بهمن و خواجه ربیع، طول بلوار بهمن تا خروجی شهر به سمت کلات، بزرگراه شهید سلیمانی به سمت بوستان غدیر، بلوار کوشش به سمت محور خلج، ارتفاعات جنوبی شهر مشهد در بلوار نماز، پارک خورشید در انتهای بلوار هاشمیه، مسیر به سمت ییلاقات طرقبه و شاندیز، بلوار وکیل‌آباد و خروجی شهر به سمت چناران و گلبهار در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به صورت خودرویی، موتوری و پیاده استقرار دارند.

غلامی ادامه داد: همکاران ما در این محور‌ها ضمن کنترل ترافیک، در زمینه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز نیز فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام دادند. در حال حاضر با توجه به برودت هوا در مسیر محور کلات و بلوار بهمن به واسطه بارندگی شدید وضعیت ترافیک سبک و روان است. مسیر وکیل‌آباد به سمت طرقبه و شاندیز حجم بار قابل ملاحظه است. در محور خلج مشکل خاصی نداریم. در مسیر بلوار نماز انتهای بار ترافیکی تقاطع دلاوران-نماز به سمت تقاطع شهدای ارتش بوده، اما ترافیک سبک و روان است. به طور کل ترافیک در شهر کنترل شده است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: زائرانی که قصد سفر به استان خود را داشتند، بعد از نماز صبح و نماز ظهر و عصر از شهر خارج شدند. در حال حاضر در خروجی‌های شهر بزرگراه پیامبر اعظم (ع) بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای دارد. وضعیت ترافیک در بزرگراه شهید سلیمانی نیز سبک و روان است. 

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا دارم در زمان رانندگی خونسردی لازم را داشته و با رعایت فاصله طولی مناسب، سرعت مجاز، پرهیز استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی و توجه کامل به جلو رانندگی کنند. از رانندگان تشکر می‌کنم که در ایام نوروز با رعایت مقررات همکاری خوبی با پلیس داشتند و موجب شدند حماسه کاهش جانباختگان حوادث ترافیکی در استان رقم بخورد.

غلامی با بیان اینکه برای تسهیل در پرداخت خسارت ناشی از حوادث رانندگی از شورای عالی بیمه کمک گرفتیم، عنوان کرد: تعداد ۲۰ تیم پرداخت خسارت سیار با ما همکاری کردند. همچنین برای تسهیل در رفت و آمد معابر منتهی به حرم خدمات ویژه‌ای صورت گرفته، شهرداری با گسیل ۲۰ دستگاه خودروی انضباط ترافیکی به کمک پلیس آمد و شاهد نظم بهتری بودیم. همچنین در این ایام کمترین محدودیت ترافیکی را در محدوده حرم داشتیم، زیرا شهروندان رعایت کردند و شهرداری نیز استفاده از خدمات حمل‌و‌نقل عمومی را گسترش داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روژان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
مواظب باشید دوستان قیمه هارو نریزن تو ماستآ خخخخخ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->