صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری میدان" جهاد" مشهد ۲ متهم به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از تیم‌های کلانتری میدان جهاد هنگام گشت زنی در خیابان شهید" نامجو" به ۲ سرنشین یک دستگاه پراید که راننده آن با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر داد مظنون شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام بلافاصله به تعیب خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی خودرو پراید موردنظر را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از صندوق عقب آن، ۲ عدد باتری خودرو، ۲ عدد جک، یک دستگاه تلفن همراه و به همراه ابزارآلات سرقت کشف کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: متهمان که اعتیاد به موادمخدر دارند در ادامه تحقیقات با توجه به مستندات کشف شده به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو در جنوب شهر مشهد و فروش آن‌ها به ۲ مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه باتری و ۲ جعبه آچارآلات مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند:

اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنید.

از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو پرهیز کنید.- هنگام ترک اتومبیل دقت کنید که در‌ها و شیشه‌ها کاملاً بسته باشد.

هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش (مموری) رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود پرهیز کنید.

از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.