عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته آیا تمدیدنکردن گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند سخنگوی شورای نگهبان: نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشتیم  آیا خوردن ماهی و سایر غذا‌هایی دریایی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران از سوی وزیر کار دامی به نام لایک کردن و لایک گرفتن خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان | تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنویسید تا به دست بیاورید اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی ۴ بیمار شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی معلم، روشنی‌بخش راه امید
سرخط خبرها

دستگیری متهم به ۲۸ فقره سرقت خیابانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۷۸۱۱
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
دستگیری متهم به ۲۸ فقره سرقت خیابانی در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک متهم و کشف ۲۸ فقره جیب بری در هسته مرکزی این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره جیب بری از شهروندان در مجتمع‌های تجاری هسته مرکزی شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری امام رضا (ع) قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌های که مورد دستبرد سارق قرار گرفته بود مشخص شد، که زنی میانسال با استفاده از شلوغی فروشگاه‌ها و در غفلت فروشندگان و مشتریان اقدام به جیب بری و کش روی تلفن همراه، وجوه نقد و اجناس آن‌ها می‌کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری امام رضا (ع) با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد متهم را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ دهقان گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ظهر گذشته یک فقره کش روی پوشاک در داخل یکی از مجتمع‌های تجاری میدان ۱۷ شهریور اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری امام رضا (ع) به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: کمتر از ۵ دقیقه از اعلام سرقت ماموران پلیس به محل اعزام و پس از بررسی اظهارات مالباخته با گشت زنی در همان محدوده متهم را در حال پرسه زنی در یک فروشگاه لباس شناسایی و با همکاری کارکنان زن وی را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۸ فقره جیب بری اعتراف و در بازرسی از کیف همراه و دیگر وسایل همراه وی، ۹ عدد گوشی تلفن همراه، ۱۵ عدد کارت عابر بانک، ۴ قطعه کارت ملی، تعداد زیادی لباس و ۴۵ میلیون ریال وجه نقد دسته دسته شده را کشف کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: تاکنون ۱۶ نفر از مالباختگان شناسایی شدند که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباخته‌ها و دیگر جرائم احتمالی از متهم که فردی سابقه دار و اهل یکی از استان‌های جنوب غرب کشور است ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->