صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: میزان جوجه ریزی در فروردین ماه امسال از ۷.۲ میلیون قطعه گذر کرد و این میزان کاهش جوجه ریزی در اسفندماه پارسال را جبران کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: به این ترتیب از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری شاهد افزایش عرضه مرغ در بازار استان و تامین نیاز همگام با مصرف استان است.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ تن کشتار مرغ در استان داریم که میزان مصرف نیز در همین حد است، بیان کرد: در برخی روزها میزان کشتار ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن هم می رسد اما آنچه روشن است همگامی کشتار با میزان مصرف و نیاز است که در این زمینه مشکلی در استان از نظر تامین و تولید نداریم.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: موجودی مرغ در مرغداری های استان هم اکنون به میزان زیاد است و امید داریم با ورود مرغ حاصل از جوجه ریزی فروردین ماه شاهد بهبود شرایط از وضعیت کنونی باشیم.

وی پیش از این گفته بود: از جمله عوامل افزایش بهای مرغ در بازار روزهای اخیر استان را میتوان به کاهش ۳۵ تا ۴۰ درصدی جوجه ریزی ناشی از عرضه جوجه در بازار دانست

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.