پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد خودرو‌های داخلی در مشهد چند؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی افزایش یافت + جزئیات قیمت قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | سیب زمینی کمی گران شد + جدول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان و معماری داخلی در مشهد از سه‌شنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳) پژمان فر: ام‌المسائل کشور از بانک‌ها شروع می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

۴ میلیارد ریال؛ ارزش پرونده‌های مرغداران متخلف مشهد

  • کد خبر: ۱۶۰۴۸۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
۴ میلیارد ریال؛ ارزش پرونده‌های مرغداران متخلف مشهد
مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:طی یک ماه گذشته چهار میلیارد ریال ارزش تخلف پرونده‌های مرغداران در کلانشهر مشهد است.

ناصر شعربافیان در گفتگو با شهرآرانیوز افزود: طی این مدت هزار و ۵۰۰ بازرسی ویژه از مراکز عمده عرضه و خرده فروشی مرغ در بازار مشهد توسط این مجموعه انجام شده است.

وی ادامه داد:در این بازرسی‌ها و رسیدگی به موارد مربوط در نهایت طی یک ماه تعداد ۱۸۹ پرونده به ارزش تخلف چهار میلیارد ریال تشکیل شده که در مراحل رسیدگی قرار دارد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه از یک ماه قبل از سال جدید کار ویژه‌ای در تامین و برنامه ریزی برای توزیع و نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در بازار مشهد و استان آغاز شد، اظهارکرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز این نظارت‌ها و برنامه ریزی‌ها نتیجه مناسبی داشت و در سطح استان با وجود حضور بیش از ۱۰ میلیون زائر و مسافر، مشکل و تنشی در بازار مرغ نداشیتم.

شعربافیان افزود: بعد از پایان تعطیلات نوروز در مقطع کوتاهی در سطح کشور به دلیل کمبود تولید مرغ زنده و کاهش جوجه ریزی هشدار‌هایی به استان‌ها داده شد تا برنامه‌ریزی دقیق تری در این زمینه داشته باشند که از آن جمله توزیع گوشت مرغ منجمد بود.

وی تاکیدکرد: تمام تلاش‌ها در تامین مرغ مورد نیاز مردم در استان انجام شده است، اما متاسفانه در چنین فضایی عده‌ای سودجو و فرصت طلب نیز اقدام به اجحاف به مردم و تخلفات متعدد و مختلف داشتند بنابراین نظارت‌ها تشدید شد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: نظارت‌های یک ماه گذشته از سطح کشتارگاه‌ها آغاز و در شبکه عمده و خرده فروشی همچنان در حال انجام است.

گفتی است طی یک ماه گذشته گرانی بهای مرغ قیمت این محصول را تا کیلویی ۸۰ هزار تومان و حتی بیشتر هم رساند در حالی که قیمت مصوب این کالای پروتئینی ۶۳ هزار تومان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->