صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استقلال به اعتصاب نزدیک شد| فریاد بازیکنان از بی پولی

  • کد خبر: ۱۶۲۴۴۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
اعتراض بازیکنان استقلال بعد از تساوی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان موجی از نگرانی را میان هواداران این باشگاه به وجود آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با اینکه بحث‌های داوری همچنان بعد از بازی‌های استقلال نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده است، اما مسئله‌ای که بیش از این موضوع ذهن هوادارن این باشگاه را متوجه خود کرده، اعتراض بازیکان به بی پولی است.  

بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اغلب بازیکنان نسبت به خلف وعده‌های مکرر مسئولان باشگاه استقلال واکنش نشان دادند واین موضوع را یکی از دلایل افت فنی استقلال در هفته‌های پایانی لیگ دانستند.

این اعتراض‌ها درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال قول داده بود بعد از پایان دربی حقوق عقب افتاده بازیکنان را پرداخت کند، اما به گفته خود بازیکنان از دربی نیم فصل اول تا کنون باشگاه استقلال نتوانسته در زمینه پرداخت حقوق بازیکنان اقدامی انجام دهد و دیون بسیاری گردن بازیکنان باقی مانده است.  

با توجه به شرایط بحرانی این روز‌های باشگاه استقلال هیچ بعید نیست که بازیکنان در روز‌های آتی اقدام به اعتصاب کنند واز حضور در تمرینات سرباز بزنند.

اگر چنین تصمیمی از سوی بازیکنان اتخاذ شود، اوضاع این تیم در رقابت‌های جام حذفی نیز پیچیده خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.