نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

گام مهم پرسپولیس در مسیر قهرمانی

  • کد خبر: ۱۶۲۴۰۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
گام مهم پرسپولیس در مسیر قهرمانی
جدال حساس پرسپولیس و پیکان در پایان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر عصر امروز با برگزاری سه دیدار و درحالی به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین بازی، پرسپولیس صدرنشین درنهایت پس از حاشیه‌های فراوانی که محل دیدار این هفته‌اش برابر پیکان به‌همراه داشت، در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگرانش به‌مصاف خودروسازان می‌رود و امیدوار است با کسب سه امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی لیگ بیست‌ودوم نزدیک شود.

پیکان، رقیب سرسخت مدعیان

پرسپولیس در روز‌های گذشته دو پیروزی در فضای رسانه‌ای و اجرایی فوتبال ایران به‌دست آورد. نخست اینکه زمان بازی‌های هفته بیست‌وهشتم، با رد درخواست استقلال و سپاهان هم‌زمان نشد و سپس بازی خارج از خانه این تیم برابر پیکان، به ورزشگاه آزادی انتقال یافت. البته منشأ دو بردی که فضای هواداری پرسپولیس را تحت‌تأثیر قرارداد، نه اقدامات این باشگاه، بلکه تصمیم شورای تأمین بود و به‌نظر می‌رسد اگر به‌جای پرسپولیس، هر نام دیگری در این موقعیت قرار داشت، به همین نتیجه می‌رسید؛ چراکه نخست امکان برگزاری دو بازی هم‌زمان در یک شهر برای شورای تأمین وجود ندارد و از سوی دیگر، این شورا اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه دستگردی را نمی‌دهد.

بااین‌حال، همین دو اتفاق باعث شده است پرسپولیسی‌ها پیش از سوت شروع هفته بیست‌وهشتم برای هواداران دیگر تیم‌ها کری بخوانند و خودشان را پیروز جدال‌های اخیر و البته بازی‌های این هفته بدانند. این درحالی است که سرخ‌پوشان تهرانی دیداری بسیار دشوار با پیکان را پیش‌رو دارند. پیکان در نیم‌فصل نخست توانسته بود پرسپولیس را پس از شهرآورد متوقف کند و حتی اجازه گل‌زنی به این تیم ندهد. ستاره‌های پرسپولیس در مقابل این تیم حتی نمایش خوبی هم نداشتند و با ارائه عملکردی کم‌فروغ، دو امتیاز حساس را در ورزشگاه خانگی‌شان به‌جا گذاشتند.

از سوی دیگر، فیروزه‌ای‌پوشان تهرانی این فصل توانستند سپاهان، دیگر رقیب پرسپولیس را شکست دهند و طبیعتا حریف خطرناکی برای تیم یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شوند. پرسپولیس پیش از این در استادیوم آزادی به هوادار باخت و حالا تکرار این نتیجه، کابوس طرف‌داران این تیم در هفته‌های پایانی لیگ خواهد بود.

بازگشت کمال و گولسیانی به ترکیب

شاگردان یحیی گل‌محمدی درحالی به استقبال دیدار با پیکان می‌روند که پنج برد پیاپی، این تیم را به صدر جدول لیگ‌برتر و مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی رسانده است. حالا آن‌ها برای سومین بازی پی‌درپی در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران خودی بازی خواهند کرد و جالب اینکه دیدار بعدی این تیم نیز در همین استادیوم خواهد بود.

بااین‌حال، پرسپولیس در سال جدید نشان داده است که ورزشگاه برای این تیم تفاوتی ندارد و آن‌ها در هر وضعیتی از پس حریفان برمی‌آیند. پرسپولیس با ترکیبی متشکل از بازیکنان تراز اول، نیمکت پرستاره، کادرفنی باتجربه، روحیه مطلوب و شخصیت قهرمانی پکیجی ویژه را برای فتح لیگ‌برتر در اختیار دارد و این شاید بزرگ‌ترین امیدواری شاگردان یحیی در سه بازی پایانی فصل باشد.

خبر خوب دیگری که پرسپولیسی‌ها را به برد در بازی امروز و یک گام نزدیک‌ترشدن به قهرمانی این فصل امیدوار کرده است، بازگشت دو مصدوم مهم این تیم، یعنی کمال کامیابی‌نیا و گیورگی گولسیانی به تمرینات است. کامیابی‌نیا، کاپیتان و هافبک جنگنده سرخ‌پوشان، درحالی مصدومیت را پشت‌سر گذاشته است که باتوجه‌به محرومیت میلاد سرلک در این دیدار، حضور کامیابی‌نیا دست گل‌محمدی را در میانه میدان بازتر خواهد کرد. گولسیانی هم که با وجود حضور در خط دفاعی، تا اینجا بهترین گل‌زن سرخ‌هاست، می‌تواند باز هم در مسیر پیروزی به کمک پرسپولیس بیاید.

مصدومیت‎‌ها، مشکل بزرگ خودروسازان

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان، در آستانه این بازی مهم دغدغه بزرگی در خط دفاعی دارد. او به‌دلیل مصدومیت‌های پشت‌سرهم با کمبود بازیکن در خط دفاعی روبه‌رو شده است و ابهام‌هایی درباره نفرات دفاعی پیکان در بازی امروز وجود دارد. مهم‌ترین چهره پیکان که در بازی غایب است، سامان فلاح خواهد بود. مدافع جوان و ملی‌پوش خودروسازان که در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۱ در یک سانحه رانندگی به‌شدت مصدوم شد، هنوز شرایط آرمانی را به‌دست نیاورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->