نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بازگشت مشاوران فتح الله‌زاده به باشگاه استقلال+عکس

  • کد خبر: ۱۶۲۴۴۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بازگشت مشاوران فتح الله‌زاده به باشگاه استقلال+عکس
با وجود برکناری علی فتح الله‌زاده و اعلام لغو احکام او به همه مشاورانش از سوی حجت کریمی، اما مشاوران مدیرعامل سابق همچنان دراین باشگاه به فعالیت ادامه می‌دهند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که علی فتح الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد، خبری با این مضمون که احکام صادر از سوی او برای مشاورانش لغو شده منتشر شد. در این خبر آمده بود که حجت کریمی احکام مشاوران فتح الله‌زاده را لغو کرده و این افراد دیگر در باشگاه سمتی ندارند.

در جریان بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، اما بار دیگر چهره مشاوران سابق فتح الله‌زاده روی سکو‌های ورزشگاه دیده شد و عکاس باشگاه استقلال تصویری از این افراد را منتشر کرد تا مشخص شود که مشاوران سابق فتح الله‌زاده که گفته شد در ماجرای پرداخت نشدن بدهی استراماچونی نقش داشته‌اند، همچنان در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت هستند.  

درمیان تصاویر منتشر شده افرادی همچون زنوزی، علوی و امیری به چشم می‌خورند ومشخص نیست که این افراد در حال حاضر تحت عنوان چه سمتی در باشگاه استقلال مشعول به فعالیت هستند. اگر حجت کریمی از برکناری مشاوران فتح الله‌زاده منصرف شده باشگاه استقلال باید رسما اطلاع رسانی کند و اگر هم وضعیت این افراد نسبت به زمان جدایی فتح الله‌زاده تغییری نکرده باید مشخص شود که این افراد تحت چه سمتی در بازی‌های استقلال حاضر می‌شوند.

در دوران مدیریت فتح الله‌زاده در باشگاه استقلال تعداد قابل توجهی از نام‌ها به عنوان مشاوران عالی معرفی شدند و گفته شد که بعد از برکناری مدیرعامل سابق این افراد از سمت‌های خود کنار گذاشته خواهند شد، اما تصاویر جدید منتشره نشان می‌دهد ظاهرا اتفاقات دیگری رخ داده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->