صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر پروژه شهر دوستدار آب شهرداری مشهد، از همراهی شورای اجتماعی محلات مشهد برای عبور از بحران کم‌آبی پیش‌رو و مصرف بهینه آب در همه حوزه‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر صداقت در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اجتماعی محلات مشهد اظهار کرد: در سال ۹۹ با تصمیم کمیسیون ملی یونسکو، مشهد به‌مدت دو سال به‌عنوان اولین شهر دوستدار آب در کشور معرفی شد و سال گذشته اقدامات خوبی در سطوح فرهنگی و زیر‌ساختی در شهر مشهد انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا تلاش شده است با گسترش اقدامات فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف آب گام‌های مناسبی برداشته شود؛ چرا‌که توسعه زیر‌ساخت‌ها بدون همراهی و همکاری مردم، نتایج لازم را نخواهد داشت.

صداقت افزود: باتوجه‌به فعالیت قابل‌توجه شورای اجتماعی محلات در بیش از ۱۷۰ محله شهر مشهد، همراهی و حضور این مجموعه می‌تواند در آگاه‌سازی مردم در زمینه مدیریت مصرف آب نقش مهمی ایفا کند. در این راستا با برگزاری جلسات مختلف و بازدید‌های گوناگون شورای اجتماعی محلات از زیر‌ساخت‌های تأمین و توزیع منابع آبی شهر مشهد، در تلاش هستیم‌ این همراهی و همکاری دو‌چندان شود.

مدیر پروژه شهر دوستدار آب در پایان خاطر‌نشان کرد: اکنون ۲۲ نهاد و سازمان ذیل کمیسیون مشهد، شهر دوستدار آب، دارای شرح وظایف مشخص هستند که همکاری بیشتر این نهاد‌ها می‌تواند به حفظ منابع آبی شهر مشهد کمک کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.