اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

نمایشگاه گل و گیاه فردا چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) در مشهد افتتاح می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۳۰۶۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
نمایشگاه گل و گیاه فردا چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) در مشهد افتتاح می‌شود
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از افتتاح بیستمین نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی این شهر در روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین مختاری در این خصوص گفت: این نمایشگاه از ۲۰ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: زمینه فعالیت شرکت کنندگان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مشهد شامل گل‌های آپارتمانی و تزئینی، گل‌های بیرونی، گل‌های شاخه بریده، انواع گلدان ها، کودر و بذر، ادوات باغبانی و تجهیزات پارکی است.

مختاری تصریح کرد: در این دوره ۱۷۰ شرکت کننده در قالب حدود ۵۰۰ غرفه به عرضه و معرفی محصولات خود می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: در نمایشگاه امسال شرکت‌هایی از شهر‌های استان خراسان رضوی، تهران، مازندران، گیلان، مرکزی، همدان، کرمان، اصفهان، قم و اراک حضور دارند.

وی به اجرای باغ‌های متحرک، محله، وارونه، جاذبه‌های بومگردی، خاطره و باغ کودک، زیرواسکیپ، تراس سبز، کیک گل، باغ کتاب و ... در نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ نگهداری از فضای سبز، جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدید کنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ایجاد موقعیت شغلی در زمینه تولید گل و گیاه و صنایع وابسته و ... از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار کرد: گلخانه‌ها و تجهیزات باغبانی و گلخانه ای، تجهیزالت باغبانی و پارکی، بخش نمایشی با حضور سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد و بخش خصوصی و همچنین فضای باز نمایشگاهی و سالن فردوسی ویژه فروش پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: همزمان با ایام برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد، سه نشست تخصصی علمی و آموزشی با حضور استادان مطرح حوزه فضای سبز از سوی از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

مختاری افزود: نشست‌های تخصصی مدیریت هوشمند یکپارچه فضای سبز در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه، کشاورزی شهری در چارچوب گلخانه‌های کوچک مقیاس در تاریخ ۲۳ و اقتصاد فضای سبز در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ الی ۲۰ در محل سالن جلسات نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->