صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همایش ملی گروه زبان انگلیسی با عنوان «مسائل جاری در زبان، ادبیات، و زبان‌شناسی کاربردی» در روز‌های ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر گروه و دبیر اجرایی همایش ملی زبان انگلیسی اظهارکرد:همایش ملی گروه زبان انگلیسی با عنوان «مسائل جاری در زبان، ادبیات، و زبان‌شناسی کاربردی» در روز‌های ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار می‌شود.

عباس شارکیان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ پژوهشگر در این همایش  شرکت کردند افزود:طی دو روز همایش، علاوه بر سخنرانی و ارائه مقالات، چهار سخنران ویژه و هشت کارگاه برنامه‌ریزی شده و محور‌های اصلی همایش که در حوزه‌های آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی کاربردی بوده در سایت همایش درج شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات یا پوستر‌های خود را در این حوزه‌ها ارائه کنند.
وی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این همایش سه گروه هستند، گروه نخست افرادی که تمایل به ارائه مقاله و سخنرانی در همایش دارند. گروه دوم افرادی که تمایل دارند به عنوان شنونده سخنرانی‌ها شرکت کنند و گروه سوم افرادی هستند که تمایل دارند فقط در کارگاه‌های همایش شرکت کنند که این افراد پس از انتخاب عناوین کارگاه‌ها و ثبت‌نام در سایت همایش می‌توانند در کارگاه‌های موردنظر خود حاضر شدند.

شارکیان یادآور شد: به افراد در هر سه گروه گواهی معتبر از طرف دبیرخانه همایش اعطا خواهد شد.

در این همایش دو روزه بیش از ۳۵۰ نفر شرکت کردند و۱۱۰ سخنرانی وکارگاه آموزشی برگزار و ۳۰ پوستر آموزشی ارائه میشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.