نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

باند بازی در تیم ملی تکذیب شد

  • کد خبر: ۱۵۶۱۷۴
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
باند بازی در تیم ملی تکذیب شد
مدت‌ها است بحث باند بازی برخی بازیکنان در تیم ملی مطرح است و گفته می‌شود ملی‌پوشان به چند گروه تقسیم شده‌اند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران مباحثی درباره باند بازی در تیم ملی مطرح بود وگفته می‌شد برخی بازیکنان نامی فوتبال ایران با هم گروه‌های چند نفره کوچکی را تشکیل داده‌اند تا حرف خود را با کرسی بنشانند و از این راه اعمال نفوذ و قدرت کنند. حتی نام برخی بازیکنان نیز مطرح بود و گفته می‌شد این دست بازیکنان هسته اصلی باند‌ها و گروه‌ها هستند.

با حضور امیرقلعه نویی درتیم ملی فوتبال ایران این بیم به وجود آمده که شاید دوباره همان باند و دسته علیه امیرقلعه نویی جریان سازی کنند و مانع از پیشروی او در تیم ملی شوند.

این مسئله باعث شده تا مهدی طارمی به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ تیم ملی مورد سوال قرار بگیرد. طارمی با تکذیب چنین مسائلی در تیم ملی می‌گوید: «همه بازیکنان حرفه‌ای هستند. در تیم ملی باندبازی وجود ندارد و این صحبت‌ها فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود. چیزی که واقعیت دارد را در زمین مسابقه دیدید. اگر کم کاری را دیدید می‌توانید این سوالات را مطرح کنید. ما به همه احترام می‌گذاریم و با تمام توان تلاش می‌کنیم.»

البته تیم ملی با حضور قلعه نویی اولین تجربه خود را با کمترین تنش پشت سر گذاشت و قرار است یک بازی دیگر مقابل کنیا نیز برگزار شود.

اما در دراز مدت مشخص نیست که این باند و دسته‌ها آیا عرصه را برای مربیگری امیر قلعه نویی تنگ کند و یا اینکه به کلی از بین برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->