به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از تولیدات رسانهای آستان قدس رضوی اظهار کرد: رویکرد ویژه در دهه کرامت ناظر به فعال سازی ظرفیتهای خارج از آستان قدس رضوی است که با این هدف اتفاقات مثبتی را در رسانه رقم زدیم، ارتباطات خوبی برقرار شد و باعث شد تا حجم تولیدات فرهنگی هنری در دهه کرامت توسعه چشمگیری داشت.
محسن هوشمند با بیان اینکه امسال سعی کردیم تا جهت گیری تولیدات را به سمت تولیدات خاص محتوای ارزشی هدایت کنیم گفت: تولیدات رسانهای با محوریت معارف اهل بیت رشد چشمگیری داشته است. در این تولیدات تلاش بر این بوده است که با تغییر ذائقه جامعه، اثر گذاری حداکثری را در مخاطب خود داشته باشیم.
وی افزود: در حوزه کودک برای اولین بار با همکاری شبکه قرآن و سازمان تبلیغات اسلامی تولیدات قرآنی و معارف اهل بیت داشتیم «منم بچه مسلمان» عنوان برنامهای بود که از طریق شبکه قرآن پخش شد و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویژگی تولیدات رسانهای، داشتن مخاطب مختلف با رده سنی مختلف، تولیدات متعدد، تهیه مستند و ساخت کلیپ است، گفت: تلاش برای تنوع بخشی به مخاطبان، داشتن نگاه تعاملی با کاربران و تولیدات رسانهای که تبدیل به پویشهای بزرگ سطح کشور شد از جمله اقدامات مرکز رسانه آستان قدس رضوی است.
هوشمند با اشاره به ۸ تولید فاخر رسانهای در آستان قدس رضوی افزود: مستند «فرشهای بهشت»، مستند فعالیتهای عمرانی «زیرسایه پرچم»، مستند «تجلی روایت» از تاریخچه معماری حرم، سرود «بابا رضا»، نماهنگ «چای فیروزه» با موضوع چایخانههای حرم مطهر رضوی، نسخه جدید اپلیکیشن «رضوان» (این اپلیکیشن امکان پخش زنده اینترنتی آستان قدس رضوی در ۲۴ ساعت شبانه روز و مسیریابی در حرم مطهر رضوی و توسعه نقش تعامل با کاربر با موضوع عکسهای زائران در جشنها دارد) سه عنوان کتاب «همه خادم الرضاییم»، «به نام زن علیه زندگی» و آلبوم سرود امام رضایی، که هر سرود ناظر به یک حدیث از امام رضا(ع) و سبک و سیره رضوی است، از جمله تولیدات رسانه ای آستان قدس رضوی است .