آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی شاخصه‌های برنامه آستان قدس در دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۶۶۵۱۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی شاخصه‌های برنامه آستان قدس در دهه کرامت
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برنامه‌ها و تولید محتوای امام رضایی امسال با شعار خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی در دهه کرامت صورت می‌پذیرد.

مالک رحمتی در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه نگاه ما به رسانه نگاهی راهبردی است نیز اظهار کرد: اهتمام به کار رسانه‌ای تاثیرگذار، فعالیت‌های ادبی، فرهنگی و هنری چند سالی است که مورد اهتمام تولیت آستان قدس رضوی است.

وی افزود: امسال با حضور تشکل‌های مردمی و با حضور موثر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، کار‌های فاخر و خوبی را برای قشر‌های متعددی آماده کردیم، سرود‌هایی در رده سنی کودک و نوجوان و جوان آماده شد که باعث تقویت انگیزه‌های معنوی در بین اقشار مختلف مردم در رده سنی‌های متفاوت می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای تولید برخی از مباحث معرفتی، نیاز به ظرفیت‌های هنری احساس می‌شد که در دهه کرامت امسال به این حوزه نگاه ویژه‌ای داشتیم.

رحمتی گفت: در مجموع تولیداتی که در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در دهه کرامت صورت گرفته است که مورد استقبال مردمی واقع شد از جمله این اقدامات شامل جشن‌های خیابانی در خیابان امام رضا، کاروان‌های زیر سایه خورشید که در ۲ هزار نقطه از کشور اجرا برنامه کردند، تولید ۹۰ برنامه ویژه رسانه ای، اهدای فرش‌های استان قدس رضوی به حرم حضرت معصومه (س) است.

وی افزود: شعار امسال دهه کرامت خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی است و همه برنامه‌های تولیدی در ایام دهه کرامت مشمول این سه ویژگی خواهد بود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->