مالک رحمتی در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه نگاه ما به رسانه نگاهی راهبردی است نیز اظهار کرد: اهتمام به کار رسانهای تاثیرگذار، فعالیتهای ادبی، فرهنگی و هنری چند سالی است که مورد اهتمام تولیت آستان قدس رضوی است.
وی افزود: امسال با حضور تشکلهای مردمی و با حضور موثر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، کارهای فاخر و خوبی را برای قشرهای متعددی آماده کردیم، سرودهایی در رده سنی کودک و نوجوان و جوان آماده شد که باعث تقویت انگیزههای معنوی در بین اقشار مختلف مردم در رده سنیهای متفاوت میشود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای تولید برخی از مباحث معرفتی، نیاز به ظرفیتهای هنری احساس میشد که در دهه کرامت امسال به این حوزه نگاه ویژهای داشتیم.
رحمتی گفت: در مجموع تولیداتی که در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در دهه کرامت صورت گرفته است که مورد استقبال مردمی واقع شد از جمله این اقدامات شامل جشنهای خیابانی در خیابان امام رضا، کاروانهای زیر سایه خورشید که در ۲ هزار نقطه از کشور اجرا برنامه کردند، تولید ۹۰ برنامه ویژه رسانه ای، اهدای فرشهای استان قدس رضوی به حرم حضرت معصومه (س) است.
وی افزود: شعار امسال دهه کرامت خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی است و همه برنامههای تولیدی در ایام دهه کرامت مشمول این سه ویژگی خواهد بود.