صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه برنامه هفتم روز گذشته نهایی شد و ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود. ­

به گزارش شهرآرانیوز، ­سید‌محمد حسینی ­در خصوص زمان ارائه لایحه برنامه هفتم از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: روز گذشته جلسه فوق‌العاده دولت به منظور بررسی نهایی برنامه لایحه برنامه هفتم برگزار و این لایحه در این جلسه نهایی شد.

وی افزود: قرار بود امروز رئیس‌جمهور برای تقدیم و ارائه لایحه برنامه هفتم و در کنارش دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس برود، اما اواخر جلسه روز گذشته، نامه‌ای از آقای قالیباف، رئیس مجلس به دست ما رسید که ملاحظاتی درباره برنامه هفتم داشتند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور هم تاکید کردند که موارد مورد نظر آقای قالیباف در این نامه بررسی و در صورت لزوم به برنامه هفتم اضافه شود. از آنجایی که دولت روز گذشته فرصتی برای اعمال اصلاحات احتمالی نداشت، قرار شد در جلسه فردای دولت (چهارشنبه) نکات مورد نظر رئیس مجلس بررسی و در صورت لزوم به برنامه اضافه شود.

حسینی گفت: بنابراین لایحه برنامه هفتم در اولین جلسه بعد از جلسه علنی امروز یعنی ۲۱ خرداد ماه به مجلس تقدیم خواهد شد. به همین جهت امروز رئیس جمهور به مجلس نمی‌رود و آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی در مجلس همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.