صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شروع پرقدرت مشهدی‌ها در لیگ دسته اول کشتی کشور + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۷۵۰۸
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
تیم کشتی آزاد گروه ساختمانی جاودانی مشهد در مسابقات هفته نخست گروه چهارم، موفق شد رتبه اول را به خودش اختصاص دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های هفته نخست گروه چهارم مسابقات لیگ دسته اول کشتی باشگاه‌های کشور یادواره شهید ضرغام به میزبانی سالن استاد حمید توکل شهر مشهد برگزار شد.

در این مسابقات که از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز شروع شد، نماینده مشهد موفق شد تیم‌های گل‌گهر سیرجان، جوانان ساوه و مقاومت مازندران را از پیش رو بردارد و با ۳ امتیاز در صدر گروه قرار بگیرد.

تیم گروه ساختمانی جاودانی مشهد، با نتیجه مشابه ۷ بر ۳ مقاومت مازندران و گل‌گهر سیرجان را شکست داد و در جدال با نماینده ساوه با حساب ۸ بر ۲ از تشک کشتی بیرون آمد.

اسماعیل نجاتیان، سجاد غلامی، سبحان یاری و عباس ابراهیم‌زاده بخشی از ستارگان تیم جاودانی هستند که با هدایت علی افضلی امروز عملکرد درخشانی داشتند و به نظر نمی‌رسد برای صعود از این مرحله کار سختی داشته باشند.

در سایر مسابقات این مرحله، دو نماینده دیگر مشهد هم در شهر‌های خوی و تبریز به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم صنایع غذایی معینی پور مشهد که با تیم‌های تن‌تاک خوی، پاس یگان‌ویژه تهران و جوانان سورنای اصفهان هم‌گروه است هر ۳ حریف خود را شکست داد و با ۳ امتیاز صدرنشین گروه دوم شد.

تیم کشتی شهید طهرانی مقدم هوافضای خراسان رضوی هم با تیم‌های  هیئت‌کشتی آذربایجان‌شرقی، خرم‌گشت لرستان و یاران هادی نوروزی در تبریز کشتی گرفت و با ثبت یک برد و ۲ باخت در رده آخر گروه سوم قرار گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.