پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

صعود ۲ نماینده مشهد به جمع ۸ تیم برتر لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور

  • کد خبر: ۱۶۹۶۶۹
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
صعود ۲ نماینده مشهد به جمع ۸ تیم برتر لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور
دو تیم از سه تیم مشهدی توانستند با صدرنشینی به جمع هشت تیم نهایی لیگ دسته‌اول کشتی آزاد کشور راه پیدا کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته‌اول کشتی کشور به پایان رسید و دو تیم از سه تیم مشهدی حاضر در این تورنمنت توانستند با صدرنشینی مقتدرانه به جمع هشت تیم نهایی راه پیدا کنند؛ رقابت‌هایی که قرار است از دل آن دو تیم فینالیست جواز حضور در لیگ‌برتر کشتی کشور را به دست آورند و از این نظر برای تیم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تیم‌های صنایع غذایی معینی‌پور و گروه ساختمانی جاودانی با درخشش آزادکارانشان در رقابت‌های دور برگشت توانستند جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورند و در این بین صدرنشینی هردو تیم مسیر ساده‌تری را پیش روی این تیم‌ها قرار داد. نماینده سوم مشهد، تیم کشتی هوافضای خراسان‌رضوی، در گروه سوم این رقابت‌ها نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با کسب عنوان چهارمی در گروه از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

صعود با ترکیبی از ستاره‌ها و جوان‌ها

تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی‌پور مشهد در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته‌اول کشتی آزاد کشور توانست خیلی زود صعودش را مسجل کند؛ تیمی که هدایتش را رضا علیزاده به عهده دارد و پارسال توانسته بود به مقام سومی این رقابت‌ها دست پیدا کند؛ سومی تلخی که البته با صعود به لیگ‌برتر همراه نشد و شاگردان علیزاده یک گام کم آوردند.

با این حال، تیم سرحال معینی‌پور امسال با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی به این رقابت‌ها پا گذاشت و توانست در دور رفت هرسه حریفش، پاس یگان‌ویژه تهران، تن‌تاک خوی و جوانان سورنای اصفهان، را از پیش رو بردارد؛ برد‌های شیرینی که این تیم را در همان دور اول صدرنشین کرد. شاگردان علیزاده در دور رفت ابتدا ۸ بر ۲ از سد جوانان سورنای اصفهان گذشتند و در بازی دوم ۹ بر ۱ میزبان هفته، تن‌تاک خوی، را بردند. مشهدی‌ها در بازی آخر مقابل تیم قوی‌تر گروه، پاس یگان‌ویژه تهران، هم با نتیجه ۶ بر ۴ برنده شدند.

مشهدی‌ها در دور برگشت هم این هفته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. آن‌ها در مسابقات این هفته که به میزبانی کرج برگزار می‌شد، ابتدا ۸ بر ۲ تن‌تاک خوی را بردند و در بازی دوم هم ۱۰ بر ۰ جوانان سورنای اصفهان را از پیش رو برداشتند. شاگردان علیزاده در آخرین جدال و حساس‌ترین بازی هفته‌شان برای صدرنشینی با پاس یگان ویژه روبه‌رو شدند و این تیم را این‌بار راحت‌تر و با نتیجه ۸ بر ۲ از پیش رو برداشتند تا اقتدارشان را نشان دهند. مصطفی طغانی، مجید باقری و امیرحسین متقی از ستاره‌های بومی صنایع غذایی معینی‌پور در جریان بازی‌های این هفته بودند.

اقتدار جاودانی، پابه‌پای معینی‌پور

تیم کشتی آزاد گروه ساختمانی جاودانی مشهد، دیگر نماینده استان در این رقابت‌ها که در گروه چهارم حضور داشت، توانست با عملکردی خوب و با هدایت علی افضلی به دور بعد صعود کند. نماینده مشهد در گروهی که جوانان ساوه، گل‌گهر سیرجان و مقاومت مازندران حضور داشتند، با صدرنشینی به جمع هشت تیم برتر رسید. مشهدی‌ها در دور رفت ابتدا ۸ بر ۲ از سد جوانان ساوه گذشتند. آن‌ها در بازی دوم ۷ بر ۳ گل‌گهری را بردند که هدایتش بر عهده مجید خدایی، چهره نام‌آشنای کشتی خراسان، بود.

شاگردان افضلی در بازی سوم دور رفت هم مقاومت مازندران را ۷ بر ۳ شکست دادند. مشهدی‌ها که در دور رفت میزبان بودند و در سالن استاد حمید توکل خانه کشتی خراسان‌رضوی به میدان رفتند، در دور برگشت باید به سیرجان می‌رفتند. شاگردان افضلی در سیرجان هم نمایشی کم‌نقص داشتند. آن‌ها ابتدا ۱۰ بر ۰ از سد جوانان ساوه گذشتند تا شروعی رؤیایی داشته باشند. تیم مشهد در بازی دوم دور برگشت ۶ بر ۴ مقاومت مازندران را برد و در بازی سوم هم از پس گل‌گهر میزبان برآمد تا صدرنشین مطلق این گروه باشد.

حذف تلخ نماینده سوم مشهد از لیگ کشتی

حضور دو تیم صنایع غذایی معینی‌پور و گروه ساختمانی جاودانی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته‌اول سبب شد تا همه از تیم هوافضای خراسان‌رضوی به‌عنوان نماینده سوم استان در این رقابت‌ها یاد کنند؛ تیمی که به نظر از همان ابتدا با تدارکات و امکانات کمتری پا به مسابقات گذاشته بود؛ تیمی با ظرفیت نظامی که بیشتر برای حضور سربازکشتی‌گیرانش روی تشک پا به مسابقات گذاشته بود.

شاگردان رستمی در هوافضای خراسان‌رضوی دور رفت با دو شکست و یک پیروزی در گروهشان سوم شدند، اما در دور برگشت که مسابقات به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شد، مقابل هرسه حریف باختند تا چهارم شوند و از صعود بازبمانند. نماینده مشهد در رقابت‌های این هفته ابتدا ۸ بر ۲ به لرستان میزبان باخت. در بازی دوم ۷ بر ۳ مغلوب مازندران شد و در گام آخر هم ۹ بر ۱ به تبریز باخت.

رستمی، سرمربی این تیم، پس از این شکست‌ها با اعلام اینکه برخی کشتی‌گیران مازنی‌اش مقابل تیم مازندران به میدان نرفتند، اظهار کرد: متأسفانه در لیگ‌یک همیشه این مسائل را داریم و نمی‌دانم باید چه‌کار کنیم. ما حذف شدیم، اما همین تیممان نشان داد که کشتی‌گیران خراسانی چه ظرفیت زیادی دارند. ما در این رقابت‌ها نفراتی مانند فردین حیدری، امیررضا قربانعلی‌زاده و علی محمودآبادی را به کشتی ایران معرفی کردیم که رقیبان بزرگشان را شکست دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->