صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالی‌که اپل به‌احتمال‌زیاد دوشنبه همین هفته و در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۳ از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد، گمانه‌زنی‌هایی از زمان عرضه این محصول منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - اپل به‌احتمال‌زیاد دوشنبه همین هفته و در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۳ از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد. حالا شایعات می‌گویند این هدست در ۶ رنگ و دو حافظه داخلی متفاوت از راه می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که این محصول در ماه اکتبر وارد فاز تولید انبوه می‌شود و در ماه دسامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

یک وب‌سایت فرانسوی به نام Dealabs در گزارشی مدعی شده است که هدست اپل در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری، سبز، صورتی و یک رنگ ششم روانه بازار می‌شود. همچنین ظاهراً این محصول از نظر حافظه داخلی در دو نسخه از راه می‌رسد: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت.

اگرچه منبع این گزارش در گذشته اطلاعات درستی درباره محصولات دیگر شرکت‌ها منتشر کرده است، اما اطلاعات اخیرش می‌تواند نادرست باشد. ۶ رنگ مختلف و دو حافظه داخلی متفاوت برای هدستی که قیمتش به ۳۰۰۰ دلار می‌رسد و احتمالاً در تعداد محدود روانه بازار می‌شود، کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد. البته این احتمال وجود دارد که شایعه مربوط به رنگ‌ها، برای نوار‌های این هدست و نه خودش باشد.

طبق گزارشی که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی منتشر شده است، اپل در کنفرانس WWDC ۲۰۲۳ از هدست واقعیت ترکیبی‌اش رونمایی می‌کند، اما تولید انبوه آن از ماه اکتبر شروع می‌شود. همچنین ظاهراً باید منتظر عرضه آن در ماه دسامبر باشیم.

زنجیره تأمین اپل درحال آماده‌شدن برای تولید ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار هدست در سال جاری میلادی است. این گزارش همچنین می‌گوید قیمت پایه هدست اپل برابر ۳۰۰۰ دلار خواهد بود، اما با وجود این قیمت بالا، در ابتدا حاشیه سود اپل نزدیک به صفر خواهد بود.

گزارش مورگان استنلی همچنین به این موضوع اشاره دارد که اپل در جریان WWDC ۲۰۲۳ از مک‌بوک ایر جدید رونمایی خواهد کرد. این رویداد دوشنبه این هفته ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و ما در دیجیاتو آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.