ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟
سرخط خبرها

کدام دستگاه‌های اپل، آپدیت iOS 17 و iPadOS 17 را دریافت می‌کنند؟

  • کد خبر: ۱۶۷۸۶۰
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کدام دستگاه‌های اپل، آپدیت iOS 17 و iPadOS 17 را دریافت می‌کنند؟
اپل دیروز iOS ۱۷ را با چندین ویژگی قابل توجه از جمله حالت StandBy، NameDrop و Live Voicemail معرفی کرد. در ادامه فهرست دستگاه‌های آیفون و آیپدی که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند آمده است.

شهرآرانیوز - همانند نسخه‌های قبل iOS، نسخه جدید هم از مدل‌های قدیمی‌تر آیفون پشتیبانی نمی‌کند. امسال، آیفون X، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از فهرست گوشی‌هایی که از iOS ۱۷ پشتیبانی می‌کنند خارج شده است.

کدام آیفون‌ها iOS ۱۷ را دریافت می‌کنند؟

کدام دستگاه‌های اپل، آپدیت iOS 17 و iPadOS 17 را دریافت می‌کنند؟

کسانی که مایل به آزمایش iOS 17 هستند به سری آیفون XS یا دستگاه جدیدتر نیاز دارند تا با نیازهای اپل سازگار باشد. مدل‌های نسل دوم و سوم آیفون SE همچنان پشتیبانی می‌شوند.

کدام آیپدها آپدیت iPadOS 17 را دریافت می‌کنند؟

کدام دستگاه‌های اپل، آپدیت iOS 17 و iPadOS 17 را دریافت می‌کنند؟

با آپدیت به iPadOS 17، می‌توان دید که اپل از نسل اول مدل‌های آی‌پد پرو خود و همچنین آخرین نسل پنجم آی‌پد که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، پشتیبانی نمی‌کند.


در ادامه حتما بخوانید

معرفی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید ایرپاد پرو ۲ + عکس

همه چیز درباره هدست واقعیت ترکیبی «اپل ویژن پرو» + قیمت و مشخصات

هدست واقعیت ترکیبی «اپل ویژن پرو» کی عرضه می‌شود؟ + قیمت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->