معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آیا اپل برای رقابت بهتر با سامسونگ تغییراتی در آیفون 16 پرو ایجاد می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۶۶۷۰۷
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
آیا اپل برای رقابت بهتر با سامسونگ تغییراتی در آیفون 16 پرو ایجاد می‌کند؟
آیا سال آینده زمانی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم نمایشگر‌های بزرگتری را در آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس ببینیم؟

شهرآرانیوز - اپل در ارتقای اجزای آیفون‌هایش رویکرد محتاطانه‌ای دارد. این شرکت معمولا دوست دارد قبل از پذیرش فناوری‌های جدید، از سخت‌افزارهای موجودش تا انتها استفاده کند. اندازه صفحه‌نمایش گوشی‌های رده‌بالای اپل از آیفون ۱۲ (یعنی سال ۲۰۲۰) تغییری نکرده است. سال آینده زمانی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم نمایشگر‌های بزرگتری را در آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس ببینیم. مارک گورمن، روزنامه‌نگار بلومبرگ توضیح می‌دهد که چرا این شرکت تصمیم گرفته اندازه صفحه نمایش گوشی‌اش را افزایش دهد.

گورمن گزارش قبلی را تایید کرده است که می‌گوید مدل‌های پرو و پرو مکس سال آینده کمی بزرگتر از مدل‌های موجود (آیفون ۱۴ پرو با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی) خواهند بود.

گورمن مشخصات دقیقی را ذکر نکرده و فقط فاش کرده که اندازه آیفون 16 به میزان کمی افزایش خواهد یافت، اما تحلیلگر مورد اعتماد راس یانگ چند روز پیش گفت که آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی خواهد بود و پرو مکس دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی است. او همچنین گفته که نسبت تصویر کمی افزایش خواهد یافت

هنگامی که یکی از مخاطبان درباره دلیل افزایش سایز پرسید، گورمن پاسخ داد که این کار آیفون را به گوشی‌های سامسونگ نزدیک‌تر می‌کند؛ احتمالاً اشاره او به گلکسی اس ۲۳ اولترا، است که صفحه نمایش ۶.۸ اینچی دارد.

البته تصمیم اپل فقط برای رقابت با مشخصات بهترین گوشی‌های سامسونگ نیست. مدل‌های فعلی آیفون فضای کافی برای قطعات بهتر هم ندارند.

اخیراً شایعه‌ای منتشر شد که اپل تغییراتی در چیدمان دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس ایجاد خواهد کرد تا لنز جدید پریسکوپ را در آن جای دهد.

به غیر از دوربین‌ها، گوشی‌های بزرگتر امکان باتری‌های بزرگتر را هم دارند.

اگرچه سری آیفون ۱۴ عملکرد بهتری درمقایسه با خانواده آیفون ۱۳ دارد، اما دقیقاً یک به‌روز رسانی پیشگامانه محسوب نمی‌شود. طبق گزارشی، مصرف‌کنندگان فکر می‌کنند این گوشی ناامید‌کننده‌ترین مدل آیفون از زمان آیفون ۵ بوده است.

در حالی که تعداد زیادی از کاربران اندروید در حال مهاجرت به آیفون هستند، اپل این فرصت را دارد تا با ارائه ویژگی‌هایی که بهترین گوشی‌های اندرویدی دارند، افراد بیشتری را به مهاجرت وادار کند.

در گزارشی که اخیرا منتشر شده، آمده است که سنسور دوربین بزرگ‌تر که قبلاً تصور می‌شد برای آیفون ۱۵ پرو مکس ساخته شده است، در واقع برای آیفون ۱۶ پرو مکس در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر و دوربین جدید مطمئناً افراد بیشتری را ترغیب می‌کند که اندروید را کنار بگذارند، مگر اینکه سامسونگ چیز جدیدی ارائه دهد که همیشه این کار را می‌کند.


در همین رابطه حتما بخوانید

آیا آیفون ۱۶ پرو مکس بزرگ‌ترین گوشی تاریخ اپل خواهد بود؟

آیفون 15 پرو مکس به طور انحصاری به لنز پریسکوپ با زوم اپتیکال تا ۶ برابر مجهز خواهد شد

آیفون ۱۵ پرو مکس احتمالاً باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را در سری آیفون خواهد داشت

اطلاعات جدیدی از دوربین اصلی و فناوری صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو مکس

ویژگی‌های جدید iOS 17 اپل | از قفل نمایشگر هوشمند تا بهبودهایی در خدمات موقعیت‌یابی

رندر‌های فاش‌شده از آیفون ۱۶ پرو مکس اندازه احتمالی آن را نشان می‌دهد + عکس و جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->