صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امروز احداث تقاطع غیرهمسطح مصلی آغاز می‌شود و طی ۱۴ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی مشهد در نشست صمیمی با اهالی محله شهید قربانی گفت: در فاصله نزدیکی از مسجد محوری محله شهید قربانی، مجموعه آبی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و ۴.۷ میلیارد تومان اعتبار نقد برای شتاب در اجرای این پروژه در سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: کانال جمع‌آوری سطحی پنجتن ۵۲ با ۳۰۰ میلیون تومان، روکش آسفالت شهرک ابرار با ۲۵۰ میلیون تومان، کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی پنجتن و آسفالت معابر فرعی پنجتن با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان، اجرای پیاده‌روسازی بولوار طبرسی شمالی همراه با کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی با ۸ میلیارد تومان اعتبار، پیاده‌روسازی خیابان میثم شمالی با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار و ... از پروژه‌های در حال اجرای این منطقه است.
وی خاطر نشان کرد: پل کشف‌رود در انتهای پنجتن با بیش از ۴ میلیارد اعتبار در حال تعریض است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد و دسترسی جمعه بازار شهید شوشتری نیز در سال آینده ایجاد می‌شود.
وی افزود: حاشیه شهر محدوده گسترده‌ای است که پروژه‌های متعدد و بزرگی در این محدوده در حال احداث است همچنین امروز احداث تقاطع غیرهمسطح مصلی آغاز می‌شود و طی ۱۴ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.