صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: معاون سیاسی وزیر کشور به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات، ابلاغیه‌ای به معاونین استانداری‌ها و رؤسای ستاد‌های انتخابات داده که روح حاکم بر آن جلوگیری از هرگونه سوگیری در انتخابات آتی مجلس است.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان صالحی با اشاره به ابلاغیه رئیس ستاد انتخابات کشور به استانداری‌ها و رؤسای ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: روح حاکم بر این ابلاغیه، جلوگیری از هرگونه سوگیری در انتخابات آتی مجلس است. نتیجه ایجاد فضا برای یک انتخابات سالم و رقابتی، مشارکت بالا است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: قطعاً هیچ نماینده شریف و پاکدست و هیچ کاندیدای با وجدانی حاضر نیست از اعتبار و منابع کشور برای دوپینگ انتخاباتی استفاده کند. ابلاغیه رئیس ستاد انتخابات کشور در واقع متضمن همین رویکرد شرافتمندانه و صیانت از حق‌الناس است؛ اگرچه دقت بیشتر در انتخاب برخی کلمات، مجال سوء برداشت نمی‌داد.

وی تأکید کرد: برخی بخش‌های ابلاغیه موجب بروز سوء‌برداشت در نمایندگان شده بود که وزیر کشور در نامه‌ای جداگانه و برای رفع سوءظن، بر تداوم تعامل مثبت استانداران و فرمانداران با نمایندگان تأکید کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.