صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور با بیان اینکه مهاجران دارای برگه سرشماری مشکلی برای ادامه تحصیل ندارند گفت: فرزندان مهاجرانی که در طرح سرشماری اخیر شرکت کرده و دارای برگ سرشماری هستند برای ادامه تحصیل به مراکز آموزشی معرفی می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛احمد وحیدی، وزیر کشور اظهارداشت: تنها فرزندان اتباع خارجی و افغانستانی ساکن ایران را که مراجعه کرده‌اند، مدارک شناسایی گرفته‌اند و حضور آن‌ها در اینجا برای ادامه تحصیل قانونی است، برای ادامه تحصیل معرفی می‌کنیم.

او ادامه داد: ما کار را برای اتباع خارجی و افغانستانی مقیم ایران آسان کردیم، زیرا بعضی از اتباع مجوز نداشتند و بنابراین یک برنامه داخلی برای شناسایی کسانی که مجوز ندارند برگزار شد که بر اساس آن اتباع باید مراجعه کنند و برگه‌های شناسایی و کارت شناسایی دریافت نمایند.

براساس اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی ایران؛ آن دسته از خانواده‌های اتباع افغانستانی دارنده برگ سرشماری معتبر تا ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ که دارای فرزند لازم التعلیم (از ۶ سال تا ۱۸ سال) می‌باشند و افرادی که برگه حمایت تحصیلی سال قبل را داشتند و موفق به اخذ برگ حمایت تحصیلی جدید نشده‌اند، می‌توانند برای صدور و یا تمدید برگه حمایت تحصیلی سال جدید به دفاتر خدمات  اتباع خارجی مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.